  • Data: 2013-09-18 17:24:35
    Temat: Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie...

    Kupiłem auto jakoś w czerwcu 2011 roku za cenę 2.500. Nie zapłaciłem podatku od kupna
    auta 2% do dziś, czyli już 2 lata. Samochodu nie przerejestowałem na siebie przez te
    2 lata i dziś go sprzedałem dalej. Muszę dowiedzieć się jak to wygląda z urzędem
    skarbowym. Mógłbym iść do urzędu i zapłacić podatek, czekać na karę (zapewne
    wgniatającą mnie w ziemie), ale nie mam umowy kupna sprzedaży poprzedniej transakcji
    (gdy go kupowałem) bo oddałem ją dziś nowemu nabywcy (normalne przy sprzedaży
    nieprzerejestrowanego auta). Co powinienem zrobić, by na tym jakoś, jeśli jest taka
    możliwość dobrze wyjsc?

    Prosiłbym bardzo o odpowiedź