  • Data: 2013-09-20 09:34:25
    Temat: Re: Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 08:55:19 +0200 osobnik zwany tck napisał:

    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com... Umowa
    > kupna - sprzedaży jest potrzebna do złożenia czy pokazania w Urzedzie
    > Skarbowym czy potrzebna tylko dla mnie, bym przypomniał sobie datę
    > umowy? Pytam, bo może być ciężko nawet o kopię..
    >

    > musisz pokazac w US, tam pani popatrzy na cene w umowie, wyciagnie
    > katalog i powie 'za malo', nastepnie policzy kwote PCC wg ceny z
    > katalogu...

    nie wmawiaj głupot ludziom bo potem będą tak robić. PCC jest Twoją
    *deklaracją* i urzędnik ma obowiązek ja przyjąć. Może potem wszcząć
    postępowanie ale musi mieć ku temu powody. Jak nie chce przyjąć to
    natychmiast składasz skargę na to, że nie przyjął. Jeśli nie chce Ci dać
    odmowy na piśmie to jeszcze na to, ze nie dał.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?