  • 31. Data: 2010-03-26 11:11:56
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! VV.VV !" <d...@h...net>

    WW pisze:
    > Witam
    >
    > Nigdy więcej nie usunę się z drogi karetce.

    przepraszam, a co ma piernik do wiatraka? A gdyby ta karetka pędziła do
    Twojej żony, bo tym razem też na coś się nadziała? Hę??

  • 32. Data: 2010-03-26 14:18:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > przepraszam, a co ma piernik do wiatraka?

    wiatrak mozna spierniczyc a piernika nie mozna zwiatraczyc

    Icek

  • 33. Data: 2010-03-26 18:45:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Mar 2010 17:55:21 +0100, WW wrote:
    >Dziś żona nadziała się przy sprzątaniu na ostrze. Krew
    >się leje jak cholera a więc szybki, uciskowy opatrunek,
    >w samochód i ile fabryka dała na pogotowie.
    >Tam spisali ...... i kazali czekać. [....]

    No widzisz, blad podstawowy popelniasz.
    Trzeba bylo wezwac karetke, sanitariusze weszliby z noszami poza
    kolejnoscia.

    Zakladajac oczywiscie ze nie utkneli by w korku, bo ktos nie ustapil
    im miejsca :-)

    A w ogole to chwal wladze swoje, bo te stacje pogotowia to chcieli
    zlikwidowac. Nie wiem jak teraz, ale we Wroclawiu to chyba wladze
    miasta uratowaly Traugutta.

    Ja kiedys musialem/chcialem odwiezc ojca do szpitala. Najpierw pare
    telefonow trwalo ustalanie do ktorego, co w koncu i tak sie nie udalo.
    Teraz chyba wezwe karetke i niech oni sie mecza.

    Tylko wlaczyc dyktafon i kamere ..

    J.

  • 34. Data: 2010-03-26 19:05:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. napisał(a):
    > Teraz chyba wezwe karetke i niech oni sie mecza.
    Oni się nie męczą, tylko mają swoje wytyczne.
    Ja też mam z nimi doświadczenie.
    Konkluzja z tego doświadczenia jest taka, że nawet jak
    jesteś 50 metrów od pogotowia, dzwoń po karetkę.

    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2010-03-26 19:42:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Ale czekanie na co?

    Na przyjęcie przez lekarza.

    > Zapewne ocenili to wcześniej niż się Tobie - laikowi wydawało, tak że
    > nawet o tym nie wiedziałeś.

    Telepatycznie ? Jak niby ktoś może coś ocenić jak nawet nie raczył podejść
    do żony, a co dopiero zbadać.

    > Powinien.
    > Ale to jest Polska i lekarze mają ważniejsze zajęcia niż przejmowanie się
    > pacjentem.
    > Wiesz kiedy ja się dowiedziałem co mi było w podobnej sytuacji?
    > Po 5 latach, kiedy to się powtórzyło i zostałem wreszcie prawidłowo
    > zdiagnozowany.
    > Do tego momentu byłem święcie przekonany, że mam kłopoty z serduchem.
    > A to nawet nie leżało koło tego.

    Dlatego uważam powinno się rozpier....ć cały ten chory system, a lekarzom
    dać ultimatum: albo pracuje na posadzie państwowej, albo prywatnie.

  • 36. Data: 2010-03-26 19:49:12
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zakładam że to z powodu późnej pory _stażysto_ :)

    Nie. Tym razem z lenistwa, a tak naprawdę po prostu "wisi mi to", bo dla
    mnie ortografia narzucana przez starych pryków uważających się za polonistów
    to zbędne pierdoły, którymi obarczamy sobie niepotrzebnie umysł. Czy napiszę
    starzysta czy też stażysta nie ma to żadnego znaczenia w zrozumieniu
    przekazu :D

  • 37. Data: 2010-03-26 20:53:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Telepatycznie ? Jak niby ktoś może coś ocenić jak nawet nie raczył podejść
    > do żony, a co dopiero zbadać.

    EKG to też badanie.

    > Dlatego uważam powinno się rozpier....ć cały ten chory system, a lekarzom
    > dać ultimatum: albo pracuje na posadzie państwowej, albo prywatnie.

    No przecież ci pracowali na państwowej właśnie.
    I łaskawie mieli Cię gdzieś ( i mnie też w moim przypadku).
    Ja osobiście już nie mam nadziei, że jakieś zmiany na lepsze mają szansę
    zaistnieć za mojego żywota.

  • 38. Data: 2010-03-26 20:57:53
    Od: "085" <z...@g...pl>

    .

    > Jesteś ignorantem, zarówno w kwestii czytania, jak i pierwszej pomocy.

    A co ty mozesz o tym wiedziec ? nawet na wiki jest opisane, kiedy zaklada
    sie opaske uciskowa

    Fakt, napisal "opatrunek" a nie "opaska" ale po poziomie watkodawcy wnosze,
    ze obwiazal konczyne sznurkiem albo inna tasma i tym chcial dzialac :]

    Widze, ze w waszych umyslach nie miesci sie taka mozliwosc - podobnie jak
    dyskredytowanie mojej osoby z powodu roznicy zdan w dyskusjach prowadzonych
    w przeszlosci nie swiadczy o was dobrze :]

    zul

  • 39. Data: 2010-03-26 22:10:47
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > EKG to też badanie.

    Chwila, moment, bo chyba nie zrozumiałeś całej sprawy.
    EKG wykonała pielęgniarka w szpitalu z oddziałem kardiologicznym pod
    nieobecność lekarza, gdzie spędziliśmy bezczynnie czekając na
    zainteresowanie lekarza ok. 2 godzin. Nie wiem czy ten lekarz oglądał wynik
    badania EKG, ale prawdą jest, że totalnie nas ignorował, ani nie
    poinformował czy jej życiu zagraża niebezpieczeństwo czy też nie.
    Kiedy żona po ponad 1,5 godziny oczekiwania poczuła się gorzej i zasłabła
    obsuwając się na podłogę, po braku zainteresowania ze strony lekarza jak i
    pozostałego personelu (tu pani siedząca w recepcji patrzyła tylko
    wystraszona i wzruszała ramionami), a następnie po wyproszeniu mnie ponoć ze
    strefy aseptycznej (choć część tego korytarza była dostępna dla wchodzących
    osób z zewnątrz i w żaden sposób nie odzielonej czy oznakowanej) przez
    lakarza, który przekazywał zmianę następnemu, postanowiłem zadzwonić na
    pogotowie, a gdy dowiedziałem się, że powinienem był się udać na SOR,
    zabrałem żonę i przewiozłem do innego szpitala, w którym znajduje się taki
    oddział.

    Kolejne 1,5 godziny czekaliśmy w kolejce w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w
    innym szpitalu.
    Tam z całą pewnością nie wiedzieli o EKG, a już napewno nie znali wyników
    tego EKG.
    Dopiero po 1,5 godziny oczekiwania w kolejce pacjentów na oddziale SOR, żona
    została przyjęta i zbadana przez lekarza. W tym czasie próbowałem
    zainteresować kogokolwiek tym przypadkiem, żeby sprawdził czy nie wymaga ona
    natychmiastowej pomocy, ale tylko spotkałem się z ignorancją oraz wielkim
    oburzeniem, po którym zostałem wręcz wyrzucony za drzwi, bo raczyłem wejść
    do pomieszczenia socjalnego za jedną z kręcących się lekarek pomiędzy tym
    pomieszczeniem, a izbą przyjęć. W pomieszczeniu tym lekarze oraz
    pielęgniarki urządzali sobie noworoczny poczęstunek.

    Co ciekawsze po interwencji telefonicznej operatorki pogotowia w tym
    pierwszym szpitalu, lekarz kłamał, że kiedy tylko się pojawiliśmy to on się
    od razu zajął żoną, wykonał osobiście EKG, a następnie kłamał wmawiając, że
    to myśmy mu uciekli nie pozwalając dokończyć badań.

    > No przecież ci pracowali na państwowej właśnie.
    > I łaskawie mieli Cię gdzieś ( i mnie też w moim przypadku).
    > Ja osobiście już nie mam nadziei, że jakieś zmiany na lepsze mają szansę
    > zaistnieć za mojego żywota.

    Tak pracują na państwowych posadach, bo po godzinach "trzepią" kasę
    prywatnie, a badania i tak jak trzeba to prywatnym pacjentom wykonują za
    państwowe pieniądze w państwowym szpitalu.
    Sam tego już doświadczyłem lecząc się w państwowej przychodni urologicznej
    na kamicę nerkową. Do lekarza czekałem w kolejce przez 3 miesiące na wizytę,
    ale kiedy przyszło do mojej wyznaczonej wizyty to przyjął mnię inny lekarz w
    zastępstwie za tamtego, do którego byłem umówiony. W rozmowie z innymi
    pacjentami dowiedziałem się, że jest to normalną praktyką w tej przychodni,
    bo lekarza tego zazwyczaj nie ma, a jeden z pacjentów opowiadał, że jest to
    jego 5 wizyta, a lekarza, u którego się leczy widział tylko 1 raz, choć cały
    czas oficjalnie leczy się u tego lekarza. Podobnie też było z innym, znanym
    lekarzem, który także przyjmował w tej przychodni specjalistycznej.
    Dowiedziałem się, że lekarz, do którego się zapisałem na wizyty w państwowej
    przychodni ma prywatny gabinet. Poszedłem więc do niego leczyć się prywatnie
    płacąc za każdą wizytę. Kiedy się okazało, ze trzeba zrobić kilka badań,
    których nie jest on w stanie przeprowadzić w swoim gabinecie to lekarz ten
    kazał mi przyjść do przychodni państwowej, gdzie za państwowe pieniądze, na
    państwowym sprzęcie i już tym razem bez kolejki i bez czekania wykonał mi
    wszystkie potrzebne badania. Badania, na które jako państwowy pacjent musiał
    bym normalnie czekać nawet 2 miesięce.

    Dlatego uważam, ze lekarzom powinno się postawić ultimatum: albo pracujesz
    na państwowej posadzie i tylko państwowej, albo prowadzisz praktyki prywatne
    i nie masz prawa stępu do placówek państwowych.

  • 40. Data: 2010-03-26 22:57:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > polonistów to zbędne pierdoły, którymi obarczamy sobie niepotrzebnie
    > umysł. Czy napiszę starzysta czy też stażysta nie ma to żadnego znaczenia

    To prawda. Świadczy jednak o brakach w wykształceniu i jako takie wciąż jest
    negatywnie postrzegane. To trochę jak z higieną osobistą - niezmieniane
    skarpetki służą równie dobrze, jak zmieniane, ale w towarzystwie trochę
    trudno uchodzić za czyściocha.

    --
    Yogi(n)