  • 1. Data: 2009-11-06 08:14:04
    Temat: [Nie do konca TG] jaki odtwarzacz DVD
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    co prawda nie do końca właściwa grupa ale mam nadzieję, że znajdą się
    praktycy i wspomogą radą,
    otóż, jako że słucham dziwnych rodzajów muzycznych i chciałbym kupować DVD z
    koncertami w stanach, pytanie czy są na polskim rynku odtwarzacze DVD które
    nie patrzą na kod regionu płyty - i odtwarzają przysłowiową płytę
    chodnikową?, chciałbym coś kupić najlepiej do 300zł [max 500zł],
    jak to wygląda przy odtwarzaczach bluray - tzn wiem że tam też są kody
    regionu i ceny póki co dość wysokie ale czy są odtwarzacze nie kontrolujące
    tych kodów?
    dzięki za podpowiedzi,
    brat

  • 2. Data: 2009-11-06 11:45:30
    Temat: Re: [Nie do konca TG] jaki odtwarzacz DVD
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    dzięki już nieaktualne, znalazłem, widzę że można odpowiednie kody wstukać z
    pilota do rożnych odtwarzaczy i zmienić kod regionu,
    brat

  • 3. Data: 2009-11-07 08:42:54
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie patrzą na kod regionu płyty - i odtwarzają przysłowiową płytę
    > chodnikową?, chciałbym coś kupić najlepiej do 300zł [max 500zł],
    Manty czytają wszystkie regiony, na dodatek model 056 ma wyjście HDMI i
    upscaling na full hd
    Piotr