-
31. Data: 2009-04-16 21:42:29
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?
Od: shefenez <p...@h...pl>
Tomasz Kruk CZARNET pisze:
> On Thu, 16 Apr 2009 18:43:09 +0200, RoMan Mandziejewicz
> <r...@p...pl> wrote:
>
>>>> Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
>>>> i będzie siał niezadowolenie po znajomych.
>>> Albo na grupach dyskusyjnych :P
>> A jak się zdenerwuje, to i prasę zainteresuje sprawą...
>
> ...i wtedy sprawa w magiczny sposób się rozwiąże...
>
> ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
> zwiększenie prędkości DSLa.
> chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
> czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
> jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
> da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad
>
> na to ja, żeby pocałowali mnie w nos, ide do konkurencji, bo o ile
> papiurki muszą być w porządku,o tyle takie sprawy jak zwiększenie
> prędkości załatwia się na telefon
>
>
>
>
>
>
tobie to zawsze pod górke było
-
32. Data: 2009-04-16 23:32:35
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>
Piotr KUCHARSKI pisze:
/.../
> Chłyt marketingowy.
>
> Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
> i będzie siał niezadowolenie po znajomych.
Hm. Nie ma jednych "onych" tylko każdy jest sam - osobny.
-
33. Data: 2009-04-16 23:33:23
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> Bo jedyne, co mogą zrobić, to Ci obiecać zainteresowanie sprawą. Poza
> tym mogą wprowadzić informację do "Systemu", a co dalej się z nią będzie
> działo, tego nikt nie wie.
> Poza tym muszą zakończyć rozmowę w określonym czasie, bo inaczej po
> premii...
Też trafne spostrzeżenia, oddające istotę problemu.
-
34. Data: 2009-04-17 04:59:54
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?
Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
On Thu, 16 Apr 2009 23:42:29 +0200, shefenez
<p...@h...pl> wrote:
>> na to ja, żeby pocałowali mnie w nos, ide do konkurencji, bo o ile
>> papiurki muszą być w porządku,o tyle takie sprawy jak zwiększenie
>> prędkości załatwia się na telefon
>tobie to zawsze pod górke było
bo mam sieć i nie moge pozwolić sobie na to, że sieć mi zamula z
powodu biurokracji u operatora, od którego kupuje łacze, a nie jestem
wróżka żeby przewidywać wzrost ruchu, zaś na kupowanie nadmiarowego
pasma u takiego operatora jak &TP też sobie pozowolić nie mogę, ze
względu na ceny (kalkulowane tak, żeby nie opłacało się tego uczciwie
odsprzedawać)
-
35. Data: 2009-04-17 05:04:19
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
On Fri, 17 Apr 2009 01:32:35 +0200, Smok Eustachy
<s...@s...prv.pl> wrote:
>> Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
>> i będzie siał niezadowolenie po znajomych.
>Hm. Nie ma jednych "onych" tylko każdy jest sam - osobny.
klientowi się wydaje, że on jest kimś szczególnie istotnym dla
operatora, a tymczasem to tylko statystytki, zwłaszcza jak jest
klientem za kilkadziesiąt PLNów...
-
36. Data: 2009-04-17 07:23:15
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?
Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>
Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> wrote:
> ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
> zwiększenie prędkości DSLa.
> chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
> czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
> jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
> da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad
Taka uroda tej "przestarzałej technologii", jak sam to kiedyś nazwałeś
:) Wolałbyś, żeby Ci zrobili tak jak robią z Neostradą? Tzn. mówisz
"chcę 6 Mbps", handlarz mówi "ależ proszę", podłączają, a modem na to,
że jest mu bardzo przykro, ale on nie jest w stanie zsynchronizować się
na tę prędkość na tym drucie. I w efekcie przez jakiś czas nie masz
ani większej prędkości ani mniejszej, bo po prostu nic nie działa.
--
Tomasz Lemiech
RLU#189399
No animals were harmed in transmission of this message.
-
37. Data: 2009-04-17 08:00:07
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>
Tomasz Kruk CZARNET wrote:
> bo mam sieć i nie moge pozwolić sobie na to, że sieć mi zamula z
> powodu biurokracji u operatora, od którego kupuje łacze, a nie jestem
> wróżka żeby przewidywać wzrost ruchu, zaś na kupowanie nadmiarowego
> pasma u takiego operatora jak &TP też sobie pozowolić nie mogę, ze
> względu na ceny (kalkulowane tak, żeby nie opłacało się tego uczciwie
> odsprzedawać)
Ale na marudzenie to sobie możesz pozwolić :)
Jak nie potrafisz przewidzieć kształtowania się ruchu w najbliższych
miesiącach, to jesteś kiepskim operatorem, nie uważasz?
--
Grzegorz Janoszka
-
38. Data: 2009-04-17 11:46:10
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello,
> Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
> świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
> poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
> umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
> też nie potrafi sobie poradzić z umową.
Zadziwiająca jest siła Internetu. Nagle okazuje się, że umowa daje się
w pełni wprowadzić do systemu i zawiadomić mnie o tym radosnym
wydarzeniu. Pada kolejna obietnica - zobaczymy, czy się wywiążą.
Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
nieswoje winy...
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
-
39. Data: 2009-04-17 12:10:12
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: " mar-ekp" <m...@g...pl>
>
> Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
> muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
> nieswoje winy...
>
> [...]
Hmm...to jest jedyne wyjscie dla ciebie ta Netia ? Jest sens sie tak meczyc
juz na poczatku ?
Pozdrawiam
Marek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
40. Data: 2009-04-17 12:40:09
Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello mar-ekp,
Friday, April 17, 2009, 2:10:12 PM, you wrote:
>> Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
>> muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
>> nieswoje winy...
> Hmm...to jest jedyne wyjscie dla ciebie ta Netia ? Jest sens sie tak meczyc
> juz na poczatku ?
Jasne - mogłem nadal płacić Telekompromitacji 299 PLN netto za DSL 2
Mbps + opłata za niepotrzebny telefon - im też nie udało się poprawnie
wprowadzić mojego wniosku o objęcie promocją mojego łącza.
Dziękuję bardzo.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl