  • 1. Data: 2009-06-14 14:17:09
    Temat: Netia blokuje?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Dotyczy Netia WiMAX.

    Dziwne zjawisko - od jakiegoś czasu nie mogę połączyć się z żadnym
    serwerem czasu na porcie 123 a dzisiaj zauważyłem, że nie działa
    również najzwyklejszy w świecie tracert.

    Czyżby Netia blokowała niektóre porty i rodzaje pakietów? Uprzedzając:
    nie, nie zablokowałem sam sobie tego na routerze/firewallu. I nie mam
    zapluskwionego systemu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2009-06-14 14:30:16
    Temat: Re: Netia blokuje?
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]
    > serwerem czasu na porcie 123 a dzisiaj zauważyłem, że nie działa
    > również najzwyklejszy w świecie tracert.

    Potwierdzam, ze cos jest przyblokowane. Tez zauwazylem, ze windowsowy
    tracert nie dziala (sledzenie trasy dokadkolwiek konczy sie na pierwszym
    lub drugim hopie) w Netii BSA na kablach TP. Lokalizacja: Dolny Slask.

    pozdr.

  • 3. Data: 2009-06-14 17:30:51
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik DK napisał:

    > Potwierdzam, ze cos jest przyblokowane. Tez zauwazylem, ze windowsowy
    > tracert nie dziala (sledzenie trasy dokadkolwiek konczy sie na pierwszym
    > lub drugim hopie) w Netii BSA na kablach TP. Lokalizacja: Dolny Slask.

    Netia BSA, łódzkie tracert chodzi normalnie

  • 4. Data: 2009-06-16 19:28:27
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Netia BSA, łódzkie tracert chodzi normalnie

    łodzkie, wimax, zablokowany - od kilku miesiecy

    kiedys dawalo sie jeszcze zrobic z zewnatrz, a teraz ani w jedna, ani w
    druga nie chodzi

  • 5. Data: 2009-06-16 20:17:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    Tuesday, June 16, 2009, 9:28:27 PM, you wrote:

    [...]

    > łodzkie, wimax, zablokowany - od kilku miesiecy
    > kiedys dawalo sie jeszcze zrobic z zewnatrz, a teraz ani w jedna, ani w
    > druga nie chodzi

    Winny zlokalizowany - program Netpeeker, pomimo tego, że był
    wyłączony, coś pomieszał w ustawieniach systemu, że blokowało część
    pakietów ICMP. Po odinstalowaniu wszystko działa poprawnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl