  • 1. Data: 2009-06-14 19:50:06
    Temat: Dialog. Brak reverse
    Od: bohateur <bohateur@{nospam}gmail.com>

    Witam,

    Bardzo irytuje mnie fakt, że odkąd zmieniłem domowe łącze
    na nową wersję DSL z Dialog 4mb/s notorycznie przydzielany
    jest mi adres IP pozbawiony poprawnej konfiguracji DNS
    (brak przypisania reversa IN PTR). W efekcie działanie takie
    skutkuje odrzucaniem przez wiele serwerów SMTP moich wiadomości
    ponieważ brak reversa traktowany jest jako potencjalne źródło
    spamu. Na infolinię dzwonić to bez celowe bo tam i tak nikt
    nie wie co to reverse dns. W celu poprawy somopoczucia
    postanowiłem więc wyżalić się tu :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-14 20:41:01
    Temat: Re: Dialog. Brak reverse
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > spamu. Na infolinię dzwonić to bez celowe bo tam i tak nikt
    > nie wie co to reverse dns. W celu poprawy somopoczucia

    a nie powinienes wysylac poczty do serwera swojego dostawcy uslugi ? I jego
    serwer wysyla wiadomosc w swiat ?

    Tak byloby prosciej. Posiadac serwer pocztowy to teraz nie prosta sprawa.

    Icek

  • 3. Data: 2009-06-15 06:35:47
    Od: Lukasz <l...@d...pg.gda.pl>

    Dnia 14.06.2009 Icek <i...@d...pl> napisał/a:
    > a nie powinienes wysylac poczty do serwera swojego dostawcy uslugi ? I jego
    > serwer wysyla wiadomosc w swiat ?

    Ehh, marzyciel.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2009-06-15 07:02:27
    Od: "Michał (JabLuszko) Karwowski" <n...@j...org>

    bohateur wrote:
    > jest mi adres IP pozbawiony poprawnej konfiguracji DNS
    > (brak przypisania reversa IN PTR).
    A większość serwisów/portali nie blokuje przypadkiem zakresów
    dynamicznych adresów IP u siebie i rev Ci nic nie da?;)
    Przynamniej Neostrady nie lubią w PL :P

  • 5. Data: 2009-06-15 07:05:14
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    bohateur wrote:
> [...]
    > na nową wersję DSL z Dialog 4mb/s notorycznie przydzielany
    > jest mi adres IP pozbawiony poprawnej konfiguracji DNS

    Odżałuj kilka złotówek i dokup stały IP. Będziesz miał
    reva zawierającego słowo 'static' i nie będzie problemu
    z własnym MTA na dsl-u (pominąwszy uceprotect).

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 6. Data: 2009-06-15 17:56:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Michał (JabLuszko) Karwowski pisze:
    > A większość serwisów/portali nie blokuje przypadkiem zakresów
    > dynamicznych adresów IP u siebie i rev Ci nic nie da?;)
    > Przynamniej Neostrady nie lubią w PL :P
    Ztcp - nie, najwyżej graylisting łapałem najpierw na neostradzie a potem
    na upc.
    Nie lubią za to zagranicy w takim o2.pl (graylisting po kilka dni) czy
    home.pl (tnie chyba wszystko z "553 your message looks like a spam",
    czym mi życie regularnie utrudnia).

    Michoo