  • 11. Data: 2011-11-19 19:22:47
    Temat: Re: Netbuk z GSM - łączenie się z INNYM operatorem - jak?
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    http://bit.ly/sMZdNA

    http://bit.ly/sgd6Sf

  • 12. Data: 2011-11-19 23:36:01
    Od: Adrian L <t...@g...com>

    On Nov 19, 8:22 pm, "prg" <b...@b...pl> wrote:

    > http://bit.ly/sgd6Sf

    Jeszcze dopytam - jak to zrobić pod XP?

  • 13. Data: 2011-11-20 08:15:44
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 07:03:23 -0800 (PST), Adrian L napisał(a):

    > Przez Allegro kupiłem w miarę nowego netbuka Samsung N150. Posiada on
    > wbudowany modem GSM i fabrycznie zainstalowaną aplikację do łączenia
    > się z operatorem PLUS. Chcę korzystać z innego operatora bo w iPLUSie
    > (na kartę) jest drożej niż w Orange/Play. Co mam zrobić? Jak
    > odinstaluję tę aplikację iPLUSa to wtedy JAK łączyć się z Internetem u
    > Orange/Play?

    Ja bym włożył kartę docelowego operatora i wcisnął "Połącz" i za bardzo nie
    wiem, dlaczego komplikujecie proste sprawy. Na co dzień używam modemu od
    Playa, z ichnim softem, i kart Playa i Orange'a używam zamiennie, Plus też
    pewnie by latał, bo nazwa APN w tych sieciach jest taka sama.

    AK

  • 14. Data: 2011-11-21 09:45:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > wbudowany modem GSM i fabrycznie zainstalowaną aplikację do łączenia
    > się z operatorem PLUS. Chcę korzystać z innego operatora bo w iPLUSie

    Mi przez aplikacje Play laczy sie z play, era i plusem,
    z orange tez by sie pewnie polaczyl.