  • 1. Data: 2010-06-09 22:12:33
    Temat: Netbook ze "stonki"
    Od: MH <k...@m...pl>

    http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php

    Dobra cena Waszym zdaniem? Ew. do jakiego warto doplacic, jezeli chodzi
    o czas pracy na bateriach (mozliwie najdluzszy)? Ten powyzej ma chyba 4
    godziny.

    MH

  • 2. Data: 2010-06-09 22:44:02
    Temat: Re: Netbook ze "stonki"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 00:12, MH pisze:
    > http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php
    >
    > Dobra cena Waszym zdaniem? Ew. do jakiego warto doplacic, jezeli chodzi
    > o czas pracy na bateriach (mozliwie najdluzszy)? Ten powyzej ma chyba 4
    > godziny.

    No chyba taniej nie kupisz. Dla Ciebie ważna jest bateria, ale ja
    wolałbym dołożyć 250zł i kupić takiego HP
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1089741
    ze względu na Win7, dysk 250GB i bluetooth.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-09 22:55:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > No chyba taniej nie kupisz. Dla Ciebie ważna jest bateria, ale ja wolałbym
    > dołożyć 250zł i kupić takiego HP
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1089741
    > ze względu na Win7, dysk 250GB i bluetooth.

    Naprawde wolisz win7 starter od XP ? IMHO wersja starter to popis
    bezczelności pewnego koncernu :)

  • 4. Data: 2010-06-09 23:09:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 00:55, Santana pisze:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Naprawde wolisz win7 starter od XP ? IMHO wersja starter to popis
    > bezczelności pewnego koncernu :)

    W takim komputerku? No pewnie. Wszytsko przyjemniej sie robi. Jedynie
    bym, ubolewał nad Areo, ale i tak bym wolał tego Win7. W cenie
    1000-1100zł można dostać też netbooki z bluetoothem, Win7 i modemem
    HSDPA i z HDD 160GB. Nie to co 250MB ale wbudowany modem dla mnie jest
    też dużym atutem. HDD zawsze można upłynnić i wstawić sobie nawet 300GB.
    Netbooki z pracą na akumulatorach pod 10h to już są chyba bliżej 2tyś
    jak 1tyś. Na takie nigdy nie patrzyłem bo za drogie.

  • 5. Data: 2010-06-09 23:13:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-10 00:44, Piotr M pisze:

    > No chyba taniej nie kupisz. Dla Ciebie ważna jest bateria, ale ja
    > wolałbym dołożyć 250zł i kupić takiego HP
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1089741
    > ze względu na Win7, dysk 250GB i bluetooth.

    Ależ w tym sprzęcie nie ma napędów!

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-06-09 23:16:24
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > Netbooki z pracą na akumulatorach pod 10h to już są chyba bliżej 2tyś jak
    > 1tyś. Na takie nigdy nie patrzyłem bo za drogie.

    Zdajesz sobie sprawe z ograniczeń startera? Co się robi przyjemniej?
    Pracowales kiedyś na wersji starter czy raczej teoretykiem jesteś? :) W
    "takim komputerku" to właśnie na XP się przyjemniej pracuje :) Ubolewanie
    nad Aero sugeruje jednak teoretyka nad praktykiem ;)

  • 7. Data: 2010-06-09 23:29:44
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wolałbym dołożyć 250zł i kupić takiego HP
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1089741
    > ze względu na Win7, dysk 250GB i bluetooth.

    A co dla ciebie, blondi, jest napędem wśród tego co kolega raczył wymienić
    :) Jak się wabi Twój cziłała ? ;)

  • 8. Data: 2010-06-09 23:37:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-10 01:29, Santana pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ w tym sprzęcie nie ma napędów!
    >
    > A co dla ciebie, blondi, jest napędem wśród tego co kolega raczył wymienić
    > :) Jak się wabi Twój cziłała ? ;)

    Hej rudzielcu :-), zajrzałeś pod link j.w?
    Nie ma w tym laptopie nagrywarki, nie ma żadnego napędu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-06-09 23:38:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 01:13, Animka pisze:

    > Ależ w tym sprzęcie nie ma napędów!

    Ależ by było, gdyby ktoś zdołał upchnąć :)

  • 10. Data: 2010-06-09 23:46:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 01:16, Santana pisze:

> [...]
    > "takim komputerku" to właśnie na XP się przyjemniej pracuje :)
    > Ubolewanie nad Aero sugeruje jednak teoretyka nad praktykiem ;)

    A Tobie co przeszkadza na takim sprzęcie i korzystaniu ze Startera?
    A plusów nad XP jest dużo, genialny pasek i tray - na takim małym
    ekranie tym bardziej się sprawdza, łatwość w wyborze połączeń sieciowych
    a to sprzęt wybitnie mobilny, fajne rozmieszczanie okien na pół chociaż
    nie wiem czy to nie należy do Aero, biblioteki. To wszytsko i inne
    rzeczy wpływają że system jest przyjaźniejszy na takim małym komputerku
    to się właśnie liczy.