  • 11. Data: 2010-06-09 23:57:37
    Temat: Re: Netbook ze "stonki"
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hup97r$c97$1@mx1.internetia.pl...

    > A Tobie co przeszkadza na takim sprzęcie i korzystaniu ze Startera?
    > A plusów nad XP jest dużo, genialny pasek i tray - na takim małym ekranie
    > tym bardziej się sprawdza, łatwość w wyborze połączeń sieciowych a to
    > sprzęt wybitnie mobilny, fajne rozmieszczanie okien na pół chociaż nie
    > wiem czy to nie należy do Aero, biblioteki. To wszytsko i inne rzeczy
    > wpływają że system jest przyjaźniejszy na takim małym komputerku to się
    > właśnie liczy.

    Przeszkadza mi ograniczenie do trzech uruchomionych programów :) Win słono
    kosztuje i takie ograniczenia są bezczelne IMHO :) Mam tam gdzie plecy sie
    kończą "genialny pasek i tray" gdy muszę się zastanawiać co zamknąć żebym
    otworzyć co innego mógł :) Przyjaźniejszy jest raczej system bez bzdurnych
    ograniczeń.

  • 12. Data: 2010-06-10 00:07:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > otworzyć co innego mógł :) Przyjaźniejszy jest raczej system bez bzdurnych

    Hmm, chyba nie jestem na bieżąco :) Widze że chłopaki z redmont zrezygnowali
    z tego baaaardzo chybionego pomysłu :) Sorry, dyskusja bez sensu skoro
    główny argument upadł :) Kolorowych snów życze :)
    Pozdrawiam Animke która z regularnością wytrawnego snajpera zawsze trafia
    kulą w płot :)

  • 13. Data: 2010-06-10 00:15:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-10 02:07, Santana pisze:

    > Pozdrawiam Animke która z regularnością wytrawnego snajpera zawsze trafia
    > kulą w płot :)

    Dziękuję i również pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-06-10 00:22:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-06-10 01:29, Santana pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ w tym sprzęcie nie ma napędów!
    >
    > A co dla ciebie, blondi, jest napędem wśród tego co kolega raczył wymienić
    > :) Jak się wabi Twój cziłała ? ;)

    Hej rudzielcu :-), zajrzałeś pod link j.w?
    Nie ma w tym laptopie nagrywarki, nie ma żadnego napędu.

    No i ? Pytał ktoś o napędy w tym wątku? Widziałaś kiedyś netbooka z napędem?
    Jeśli tak to daj linka :)

  • 15. Data: 2010-06-10 00:32:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 02:22, Santana pisze:
    > Widziałaś kiedyś netbooka z napędem? Jeśli tak to daj linka :)

    Chyba Soniak robi, tylko nie wiem z jakim ekranem 10 czy 11. Chyba w
    Saturnie widziałem i kosztował 5 czy 7 tyś.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-06-10 14:48:11
    Od: zenek <z...@o...pl>

    MH pisze:
> [...]
    >
    > Dobra cena Waszym zdaniem? Ew. do jakiego warto doplacic, jezeli chodzi
    > o czas pracy na bateriach (mozliwie najdluzszy)? Ten powyzej ma chyba 4

    Jesli chesz kupic Netbooka czyli przenosny do przegladania internetu to
    na alledrogo sa za 200-300zl nowki sztuki.

    Jesli nie kreci cie onanizowanie sie napisem HP to warto sie wbic w
    takiego netbooka.
    http://www.allegro.pl/item1069822976_mini_netbook_la
    ptop_7_wifi_2gb_hd_nowosc.html

  • 17. Data: 2010-06-10 14:56:24
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 16:48, zenek pisze:

> [...]
    > na alledrogo sa za 200-300zl nowki sztuki.
    >
    > Jesli nie kreci cie onanizowanie sie napisem HP to warto sie wbic w

    To chyba duży kompromis zdecydować się na przeglądanie internetu na
    ekranie 7" 800x480, no chyba że od biedy :) bo cena też od biedy :)

  • 18. Data: 2010-06-10 15:44:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-10 01:57, Santana pisze:

    > Przeszkadza mi ograniczenie do trzech uruchomionych programów :) Win słono

    O, praktyk się odezwał...

    > kosztuje i takie ograniczenia są bezczelne IMHO :) Mam tam gdzie plecy sie

    Akurat W7S kosztuje grosze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 19. Data: 2010-06-10 16:07:42
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    ptop_7_wifi_2gb_hd_nowosc.html

    > To chyba duży kompromis zdecydować się na przeglądanie internetu na
    > ekranie 7" 800x480, no chyba że od biedy :) bo cena też od biedy :)

    Netbook z zalozenia sluzy do przekladania netu a sa tez modele 10''.

  • 20. Data: 2010-06-10 16:54:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > O, praktyk się odezwał...

    Przeczytałeś cały wątek? Wątpie :) Jesteś nieomylny? Też wątpie :)

    > Akurat W7S kosztuje grosze.

    Tzn. konkretnie ile kosztuje?