  • 1. Data: 2002-02-15 10:53:21
    Temat: Net przez prąd ?
    Od: "Ravcik" <r...@g...pl>

    Vitam

    Wiecie może coś o tym ???
    Słyszalem ale już dawno że ponoć było testowane na północy kraju !!
    Wiecie coś o tym w szerszym zasięgu tzn. o udostępnieniu usługi nam czyli
    użytkownikom ???

    --
    Ravcik
    Gadu - Gadu 56694

  • 2. Data: 2002-02-15 11:40:31
    Temat: Re: Net przez prąd ?
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Fri, 15 Feb 2002 10:53:21 +0000 (UTC), "Ravcik" <r...@g...pl>
    wrote:

    >Słyszalem ale już dawno że ponoć było testowane na północy kraju !!
    >Wiecie coś o tym w szerszym zasięgu tzn. o udostępnieniu usługi nam czyli
    >użytkownikom ???

    od marca w krakowie beda pierwsze instalacje

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2002-02-15 13:44:46
    Od: "AK" <a...@x...pl>

    Użytkownik "Ravcik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszalem ale już dawno że ponoć było testowane na północy kraju !!
    > Wiecie coś o tym w szerszym zasięgu tzn. o udostępnieniu usługi nam czyli
    To samo słyszałem, tylko podobno na południu ...
    pzdr
    AK

  • 4. Data: 2002-02-15 13:44:56
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    http://www.fkn.pl/news/id__6177/

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 5. Data: 2002-02-15 21:35:04
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Ravcik wrote:

    > Wiecie coś o tym w szerszym zasięgu tzn. o udostępnieniu usługi nam czyli
    > użytkownikom ???

    Jeśli wszystko przejdzie testy, to zasięg będzie szerszy. O co chodzi -
    np.

    http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/index.htm

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 6. Data: 2002-02-17 15:14:11
    Od: "pre" <n...@s...pl>

    robią testy na os. Nałkowskich
    okolice ulicy samsonowicza.

    --
    p...@m...com
    GG: 13833

  • 7. Data: 2002-02-20 13:55:30
    Od: "Ravcik" <r...@g...pl>

    Niewiecie może czy " net przez prąd" jest już w Katowicach i w pobliżnych
    wioskach ???

    --
    Ravcik
    Gadu - Gadu 56694