  • 1. Data: 2004-04-21 13:07:05
    Temat: instalacja InternetDSL
    Od: "gienek" <g...@o...pl>

    Witam

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale spytam. Kiedy jest pobierana opłata
    instalacyjna za internetdsl ?? czy przy instalacji usługi czy przy pierwszym
    rachunku. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-26 16:22:13
    Temat: Re: instalacja InternetDSL
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "gienek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pierwszym
    > rachunku. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Pierwszy rachunek.
    ale po 4 miesiącach :)

    wiec sie przygotuj bo przyjdzie na np 1,5 tys. zl :)

    aha i mozna do nich dzwonic i dzwonic ze rachunek nie przychodzi oni i tak
    go wysla po 3-4 miesiacach.
    oczywiscie zbiorczy instalacja + kilka abonamentów.

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 3. Data: 2004-04-26 19:14:47
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    Użytkownik Woyteck napisał:
> [...]

    > go wysla po 3-4 miesiacach.
    > oczywiscie zbiorczy instalacja + kilka abonamentów.

    potwierdzam... ;)
    dopiero na 3 rachunku byl DSL, w sumie ponad 1000zl ;) a tego wlasnie
    balem sie najbardziej wiec nawet reklamacje napisalem (!) ze mi nie
    doliczyli (co za czasy ;) ) ale i tak na 3 rach. mialem dolizcony DSL.

    P.S. znam przypadek kolegi z uczelni, gdzie tepsa dopiero po 7
    miesiacach sie zorientowala ze koles ma SDI ale co ciekawe policzyli mu
    tylko za jeden miesiac, normalny abonament ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-26 21:07:15
    Od: Witold Władysław Wojciech Wilk <m...@c...org>

    Szymek Jędrzejczak do pl.internet.polip napisał(a):)

    > P.S. znam przypadek kolegi z uczelni, gdzie tepsa dopiero po 7
    > miesiacach sie zorientowala ze koles ma SDI ale co ciekawe policzyli mu
    > tylko za jeden miesiac, normalny abonament ;)

    to ja wg. systemu komputerowego tpsa mam chyba na jednej linii dwa iDSL,
    bo rachunki przychodzą za jeden iDSL na dwa numery (na płatnika i na
    lokalizację). i wg. nich to jest normalne, mam wpłacać, oni zrobią
    korektę pod koniec roku :))) oni są śmieszni wręcz...

    --
    Witold_Władysław_Wojciech_Wilk[rwt:+48322270471](ICQ
    65665716)|GIT:d-r-!h

  • 5. Data: 2004-04-28 10:28:14
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Mon, 26 Apr 2004 23:07:15 +0200, Witold Władysław Wojciech Wilk
    wrote:

> [...]
    > lokalizację). i wg. nich to jest normalne, mam wpłacać, oni zrobią
    > korektę pod koniec roku :))) oni są śmieszni wręcz...

    składać reklamację na piśmie, z potwierdzeniem otrzymania, a potem do
    UOKiKu.

    B.

  • 6. Data: 2004-04-29 22:14:23
    Od: Witold Władysław Wojciech Wilk <m...@c...org>

    Bronek Kozicki do pl.internet.polip napisał(a):
    > składać reklamację na piśmie, z potwierdzeniem otrzymania, a potem do
    > UOKiKu.

    tak wykonane :) może też do URTiP? bo sytuacja jest taka, że robią różne
    "machnięcia" od chwili likwidacki PUK Tychy, i scentralizowali się w
    Katowicach... kilka osób z mojej ulicy dostało, a to rachunek +40pln, a
    to znów 2x abonament, itd...

    swoją drogą - gdybym miał polecenie zapłaty z konta, to bym mógł ich
    zaskarżyć na dzień dobry o kradzież, wyłudzenie, itd. i miałbym może
    dodatek na straty moralne. o!

  • 7. Data: 2004-04-30 06:43:52
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

> [...]

    > swoją drogą - gdybym miał polecenie zapłaty z konta, to bym mógł ich
    > zaskarżyć na dzień dobry o kradzież, wyłudzenie, itd. i miałbym może

    ja mialem rpzypadek ze przepisywalem nr telefonu ze starego wlasciciela
    mieszkania na siebie i dopiero po 4miesiacach zaczely rpzychodzic
    rachunki na mnie wczesniej placilem za starego odbiorce uslug. W tym
    czasie mialem neostrade i zalozyli mi iDSL. (poprostu pokazujac im umowe
    ze mam wpisana bo w bazie nadal widnial stary odbiorca, ogolnie nie bylo
    probvlemow z instalacja). Dopiero jak zaczely przychodzic rachunki na
    mnie przyszlo mi jeszcze raz zaplacic za abonament telefoniczny za 4
    miesiace kiedy placilem za starego odbiorce. (oczywiscie reklamacja
    uwzgledniona po 2 miesiacach na co maja 4tyg). Na pierwszycm rachunku
    jaki otrzymalem byla oplata instalacyjna z iDSL a pozniej rpzez 3
    miesiace nie naliczali abonamentu za iDSL. Oczywiscie musialem im
    przypomniec o tym skladajac reklamacje. Wiec ostatnio szczesliwie
    wystawili mi nareszcie po prawie ponad pol roku czasu zgodna ze stanem
    fakture na sume 1000zl ;P nie ma to jak solidnosc TPSA.

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-04-30 11:16:09
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Fri, 30 Apr 2004 00:14:23 +0200, Witold Władysław Wojciech Wilk
    wrote:

    > tak wykonane :) może też do URTiP? bo sytuacja jest taka, że robią różne

    może, ale z lektury gazet i tg. odnoszę (bardzo subiektywne) wrażenie,
    że URTiP niewiele może lub chce robić w sprawie monopolistycznych
    praktyk TPSA. Ponad rok temu pojawiły się regulacje odnośnie ochrony
    zbiorowego interesu konsumentów, razem ze sporymi sankcjami - jeżeli
    problemy dotyczą większej grupy osób, to być może UOKiK zadziała z
    "grubej rury"

    B.

    PS
    http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/01_2003/articles