  • 1. Data: 2004-04-21 20:21:12
    Temat: szczecin - net
    Od: "azbest" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy moze mi ktos powiedziec czy to necik przez ostatnie pare dni tak slabo
    dziala w calej w kolko golonej, czy to moj provider sprzedal jedno ze swych
    lacz ?
    Mieszkam w Szczecinie

    PS
    Czasem google otwieraja sie 10-15 sekund, a kilka razy mi nie znalazl tego
    adresu !

    PS
    Mam lacze 256kbit/s wiec to nie przyciecie

    PS
    Z laczem w firmie (od teletonu) tez nie jest najlepiej, ale u nich to
    normalka.

    Dziekuje!

  • 2. Data: 2004-04-27 11:33:01
    Temat: Re: szczecin - net
    Od: aYax <w...@f...zzz>

    azbest wrote:

> [...]
    >
    > PS
    > Z laczem w firmie (od teletonu) tez nie jest najlepiej, ale u nich to

    Na neo w pracy wszystko chodzi jak zwykle, jeśli chodzi o telenet to wczoraj
    pingi do onetu wracały po 16000 i 70% lostów