eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNeostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke)Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: Bugsey <g...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke)
    Date: Tue, 15 Oct 2002 06:51:10 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 99
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1034664670 29279 10.201.6.118 (15 Oct 2002 06:51:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Oct 2002 06:51:10 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Tue, 15 Oct 2002 00:24:12 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pa22.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news2.tpi.pl 1034634197 3488 213.76.8.22 (14 Oct 2002 22:23:17
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Oct 2002 22:23:17 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: MicroPlanet Gravity v2.20.1540
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:54367
    [ ukryj nagłówki ]

    WItam,


    Od maja 2002 jestem szarym, sfrustrowanym i oszukanym
    uzytkownikiem najpierw Neo potem Neo+.
    Poniewaz poziom irytacji podskoczyl mi juz grubo powyzej
    stanu alarmowego, musze sie gdzies uzewnetrznic. Powody sa
    dwa:
    Primo - ostrzec innych, potencjalnie chetnych do
    zaabonowania Neo+
    Secundo - moze da sie zmontowac jakas koalicje przeciwko
    telekomunie ?

    Jestem z Katowic, obecnie najbardziej przeciazonej strefy
    Neo+ w Polsce.


    A oto moje zale do TP SA i uslugi Neo+ w szczególnosci:

    - permanentnie nie mam dostepu do sieci (rozne przyczyny,
    jedno zrodlo - tpsa).

    - wybierajac numer 0800 102 102 (infolinia z podzialem na
    Dzial Handlowy i Serwis Techniczny) dodzwaniam sie do
    Dzialu Handlowego ot tak, w sekundzie, za to na polaczenie
    z Dzialem Technicznym czeka sie srednio 17 min pare razy
    ponad trzydziesci (minut).

    - jezeli rozmawia sie z konsultantem "po ludzku" facet
    zadaje mase zbednych pytan, kaze resetowac komputer oraz
    wylaczac modem, slowem: szuka bledow u uzytkownika. Jezeli
    na faceta od razu "wskoczyc", to spiewa gdzie i jaka maja
    obecnie awarie. Na pytanie o przyblizony termin
    uruchomienia uslugi, odpowiedz jest zawsze jedna: "probowac
    do skutku" (to taka nowa forma zwrotu: "nie wiem").
    Odnosze wrazenie, ze zachowania konsultantow (w pierwszym
    przypadku) sa celowe i wyuczone.Maja one za zadanie
    stworzyc w kliencie wrazenie, ze wiekszosc problemow tkwi w
    nim samym a nie w dostawcy uslug. W drugim opisanym
    przypadku, dziala juz normalny ludzki instynkt obronny.

    - na stronie www.neostrada.pl nie ma chocby jednego adresu
    email, na ktory mozna wyslac reklamacje, obelge, cokolwiek.
    Podobnie jest z numerem faksu (brak). Infolinia kieruje do
    regionalnego biura obslugi abonenta. Konsultanci nie wiedza
    niestety, jaki burd.l jest w Katowicach na ul. Ordona
    (regionlny BOK TP SA). Tam dobrze dziala jedynie dzial
    windykacji. Dowolne pismo, wrzucone do wnetrza tego molocha
    znika bez sladu. Nikt z BOK'u nie odbiera telefonów (czeka
    sie i po 40 minut) albo dla odmiany jest notorycznie
    zajete. Slowem - tpsa to niedostepna dla zwyklego
    smiertelnika twierdza. Chyba ze chce sie zaplacic, ooo....
    wtedy znajda, przyjda, skasuja.

    - nie ma dnia, zeby nie bylo krotkotrwalych problemow z
    dostepem do sieci przez 30min - 3 godz.

    - nie ma tygodnia, zeby nie bylo problemow z dostepem do
    uslugi przez conajmniej 10 godzin non stop.

    - pomimo tego, ze awarie sa na okraglo, nie ma w miesiacu
    ani jednej awarii trwajacej 24 h lub dluzej. Zgodnie z
    umowa nie ma wiec podstaw do rekompensaty finansowej.
    - Neo+ kosztuje cos ponad 200 zl/mies. Place wiec za
    fikcje, Ten post jest napisany podczas sesji DialUp'owej,
    rozliczanej calkiem osobno przez telekomune .


    Ze zrodel nieoficjalnych dowiedzialem sie, ze oprocz
    zwyklego w tej firmie bajzlu, tepsa padla ofiara wlasnego
    sukcesu. Nikt kompetentny (bo takich tam bardzo malo ) nie
    przewidzial, ze az tylu naiwnych zechce kupic Neo+.
    I teraz, skutkiem niecheci do myslenia wogole, maja
    przeciazona siec i wieczne problemy.



    Proponowane dzialania:

    - wynajac prawnika (wspolnie jest tanio) i procesowac sie
    zbiorowo z niesolidna, nierzetelna firma. Ten mechanizma
    pieknie dziala w USA, czas najwyzszy przeszczepic to na
    polski grunt.
    - narobic propagandy w mediach (niekoniecznie tylko
    elektronicznych), moze ktos na gorze w TP SA, wreszcie
    obudzi sie z letargu.
    - inne ... oczekuje propozycji.




    Chetnych do dzialania, prosze o info na priv.
    Pozdrawiam.

    Gabriel Grzesik

    Katowice
    GSM: 602 228 469
    b...@t...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: