  • 21. Data: 2019-07-11 19:32:28
    Temat: Re: Naviexpert - mój test
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-07-2019 o 15:52, J.F. pisze:

    > Z Androidem ?

    Tak.

    > Nadal - program nie ma wplywu na ustawienie polaryzacji.

    Ale ja nie mówię, że ma wpływ na ustawienie polaryzacji, tylko że pewne
    zestawienia kolorów w takich okularach są widoczne lepiej niż inne.

    > Chyba ze w dodatku masz ekran 3D ...

    > To ciekawe ... jakis nieszczesliwy dobor kolorow ?

    Na to wygląda.
    Ideałem było I-go Primo.
    Ale już traffic w nim nie działa, a wersja Nextgen wygląda o wiele
    gorzej i wszystkie pola informacyjne ma o rząd wielkości mniejsze.

    > Dokladnie.
    > Choc cos mi chodzi po glowie, ze ostatnio, juz w trasie, zaproponowal
    > zmiane trasy, i powiedzial dlaczego ...

    Przy zmianie tak, ale po wyznaczeniu, że na innej trasie jest korek,
    tego już nie widać.
    I zastanawiasz się czemu tam nie kazał jechać, zwłaszcza gdy też stoisz
    w korku (ale jego zdaniem mniejszym).

  • 22. Data: 2019-07-12 09:02:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-07-11 14:09, Cavallino wrote:
    > Podsumowując - żadna z tych nawigacji nie spełniła moich oczekiwań w
    > 100%, żadna nie jest warta zapłaty za nią.

    Odobraził byś się wreszcie na TomToma to byś zobaczył jak dobrze może być :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2019-07-12 11:20:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-07-2019 o 09:02, Mirek Ptak pisze:

    > Odobraził byś się wreszcie na TomToma to byś zobaczył jak dobrze może
    > być :)

    Wątpię żeby TT miał dla mnie ofertę.
    Mają coś do zainstalowania na Androidzie, co kosztuje tyle co Sygic?
    Czyli 15 Euro z dożywotnim traffikiem?

    No i w I-go oraz Sygicu mapy są właśnie TT - tak, te wybrakowane.
    Sprawdź czy autostrada w Serbii jest w całości od granicy węgierskiej do
    greckiej - w rzeczywistości jest, ale na najnowszysch mapach TT w w/w
    programach, brakuje odcinka od Nisu w dół, są tylko fragmenty.

  • 24. Data: 2019-07-13 21:38:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 14:09 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Żeby było śmieszniej, tak samo działa chyba GM - Syn jadący przez Węgry,
    > została wpakowany w korek w Budapeszcie, a potem na pół godziny więcej
    > niż GM podawał w korek na granicy węgiersko-serbskiej w Roszke.

    GM pokazywał mi dzisiaj co chwila korki (i proponował objazdy) na A7/A9 we
    Francji - dopiero po 3 takim "korku" zorientowałem się, że te korki to
    kolejki do MOP'ow, które był równoległe do autostrady.
    Zawsze twierdziłem, że GM nie nadaje się na długie trasy autostradowe,
    dzisiaj było apogeum błędów. Dużo lepsza była wbudowana navi z TMC,
    prowadziła stabilnie, bez ADHD.

    TG

  • 25. Data: 2019-07-13 22:25:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 Jul 2019 21:38:20 +0200, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Zawsze twierdziłem, że GM nie nadaje się na długie trasy autostradowe,
    > dzisiaj było apogeum błędów. Dużo lepsza była wbudowana navi z TMC,

    No cóż, GM dzisiaj kazał mi jechać jakąś drogą gruntową, całe osiedle miał źle
    rozrysowane (zły układ dróg), na dodatek widział jakiś wyimaginowany korek.

  • 26. Data: 2019-07-14 08:08:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > GM pokazywał mi dzisiaj co chwila korki (i proponował objazdy) na A7/A9
    > we Francji - dopiero po 3 takim "korku" zorientowałem się, że te korki
    > to kolejki do MOP'ow, które był równoległe do autostrady.

    Ja tak często mam z Yanosikiem - co chwilę sygnalizacja remontów i
    kontroli, ale nie na mojej drodze (albo nieistniejących).

  • 27. Data: 2019-07-14 10:17:29
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 14 Jul 2019 08:08:04 +0200, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >Ja tak często mam z Yanosikiem - co chwilę sygnalizacja remontów i
    >kontroli, ale nie na mojej drodze (albo nieistniejących).

    To taki urok Yanosika. Po prostu ludzie zgłaszają wszystko co widzą w
    okolicy. I czesto jest tak, że masz np. info o wypadku przed sobą, a
    wypadek jest na równoległej drodze do autostrady, którą jedziesz. Do
    tego każde BMW zgłoszone jako nieoznakowany i każda najmniejsza
    dziurka jako niebezpieczne miejsce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 28. Data: 2019-07-14 10:47:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2019 10:17:29 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > To taki urok Yanosika. Po prostu ludzie zgłaszają wszystko co widzą w
    > okolicy. I czesto jest tak, że masz np. info o wypadku przed sobą, a
    > wypadek jest na równoległej drodze do autostrady, którą jedziesz.

    On w ogole kontrole pokazuje z pewnej okolicy ... i to sie moze
    przydac z uwagi na niedokladnosc, czy np skrety w miescie.

    > Do
    > tego każde BMW zgłoszone jako nieoznakowany i każda najmniejsza

    Lepiej 10 razy zwolnic niz raz sie dac zlapac :-)

    > dziurka jako niebezpieczne miejsce.

    Tego nie zauwazylem ... ale za to na A1 w poblizu A4 jest takie
    obnizenie ... jak sie tam jedzie 150 to niebezpieczne,
    a znak 80 ... nie stoi odpowiednio daleko, a zreszta kto by bo
    przestrzegal :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-08-03 18:56:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jun 2019 18:41:33 +0200, w <qe8frr$qbn$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > 7 calowy.
    > Ale oglądany z odległości kilkudziesięciu centymetrów i z pozycji kierowcy.
    >
    > Być może na komórkach proporcje są inne, ale na dużym ekranie wyglądają
    > jakby były napisane czcionką 2.
    > Góra 4.

    Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.
    U mnie wielkość liter jest dokładnie taka jak ustawisz w tym menu (z
    dokładnością do innej czcionki).

  • 30. Data: 2019-08-03 22:44:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-08-2019 o 18:56, r...@k...pl pisze:

    > Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.
    > U mnie wielkość liter jest dokładnie taka jak ustawisz w tym menu (z
    > dokładnością do innej czcionki).

    Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie
    wejdę do ekranu nawigacji.

    Ale w I-go Nextgen miałem dokładnie ten sam problem.
    Pomogło ustawienie niższego dpi w rozdzielczości.
    Naviexpert podobno nie ma takiego ustawienia, sam wie lepiej czego
    potrzebuje user.