  • 11. Data: 2017-07-30 21:37:16
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > ON na A63 (przed Frankfurtem) - 1,08 EUR ~ 4,54 PLN
    > ON na A2 za Strykowem (Orlen) - 4,67 PLN - obie ceny z dzisiaj na
    > autostradach
    >
    > ON na południu Hiszpanii - od 0,92 do 1,08 EUR.
    >
    > Jedynie Francja droga - 1,33 - 1,6 EUR.

    Macie w Europie jakiś serwis podobny do amerykańskiego gasbuddy.com?

    Używają crowdsourcing do zbierania informacji o cenach paliw od tankujących
    użytkowników.

  • 12. Data: 2017-07-30 21:49:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2017 o 21:37 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Macie w Europie jakiś serwis podobny do amerykańskiego gasbuddy.com?
    >
    > Używają crowdsourcing do zbierania informacji o cenach paliw od
    > tankujących
    > użytkowników.

    Nie wiem, ja tankuję zawsze gdzie mi wypadnie... za leniwy jestem :-)

    TG

  • 13. Data: 2017-07-30 23:35:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > Nie wiem, ja tankuję zawsze gdzie mi wypadnie... za leniwy jestem :-)

    Leniwy i zamożny.

    Ja często używam tego serwisu jak jestem na wakacjach czy wyjeździe w
    nieznanym terenie.

  • 14. Data: 2017-07-31 09:56:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Macie w Europie jakiś serwis podobny do amerykańskiego gasbuddy.com?
    >Używają crowdsourcing do zbierania informacji o cenach paliw od
    >tankujących
    >użytkowników.

    http://www.clever-tanken.de/

    A w Polsce ... moze niepotrzebny, skoro najdrozsze stacje ciagle maja
    klientow, i to sporo ...

    J.

  • 15. Data: 2017-07-31 10:12:24
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 09:56:23 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > http://www.clever-tanken.de/
    >
    > A w Polsce ... moze niepotrzebny, skoro najdrozsze stacje ciagle maja
    > klientow, i to sporo ...
    >
    > J.

    Róznice w cenach też nie sa drastyczne.
    Jadąc z okolic torunia do katowic widzę rozrzut na poziomie 30-60groszy na litrze. I
    to maks-min. A większość stacji trzyma sie raczej w granicy 25-30groszy róznicy.
    Zastanawiam sie czy przypadkiem te "drogie" stacje nie mają klientów "karcianych" w
    jakichs programach gdzie mają specyjalna cene na kazdej stacji sieci te sama...

  • 16. Data: 2017-07-31 13:34:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    Nie calkiem. Na A4 jest stacja BP
    https://www.google.pl/maps/search/stacje/@51.1896961
    ,15.1134269,13.5z

    Z cenami takimi, ze chyba w Niemczech taniej.

    Ale kawalek dalej
    https://www.google.pl/maps/search/stacja/@51.1681982
    ,15.0131752,14z

    Shell jest drogi jak na Shella przystalo, Orlen w miare normalny,
    Carrefour tani.
    I to wszytko jakis kilometr w bok od autostrady (choc google twierdzi
    ze 2.5 :-)

    Trzeba przyznac, ze we Wroclawiu jest kilka stacji bardzo tanich, wiec
    na autostradzie cena moze szokowac :-)

    >O ile zasieg na to pozwalał to zawsze tankowałem wczesniej.
    >A teraz jakos zapomniałem i zwrociłem uwage na te skale przede
    >wszystkim.
    >W Poznaniu gaz 1,7zł, na autostradzie ponad złotówke wiecej.
    >Toz to ponad połowe drozej!!!

    >I to nie tylko na pierwszej stacji za granica, kilkadziesiat km na BP
    >samo a nawet jeszcze drozej!

    Jest drogo. Na LPG dawno nie patrzylem, ale na ON roznica potrafi byc
    spora, i to nie tylko na granicy, ale np na A2 na wysokosci Grodziska
    pod Warszawa.

    No coz ... na MOP byl przetarg, i teraz jakies miliony trzeba placic.
    A nie, przepraszam, ostatnio to nawet 5000 zl /mc
    http://www.gddkia.gov.pl/pl/3187/Archiwum-przetargow
    -MOP

    Toz to w 1 dzien mozna zarobic.

    J.

  • 17. Data: 2017-07-31 13:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Nie wiem, ja tankuję zawsze gdzie mi wypadnie... za leniwy jestem :-)

    Tylko wiesz - na ON to "gdzie mi wypadnie" mozna przestawic o kilkaset
    km.
    A jadac przez kraj co chwila stacja, i po kilku widac czy tu tanio,
    czy drogo.
    Ale ... autostrad to nie dotyczy, to potrafi byc 200 km bez stacji :-)

    J.

  • 18. Data: 2017-07-31 13:50:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > http://www.clever-tanken.de/

    Nie widze tam polskich miast, a conajmniej nie rozpoznałem żadnego Krakau
    na liscie miast ;-)

    > A w Polsce ... moze niepotrzebny, skoro najdrozsze stacje ciagle maja
    > klientow, i to sporo ...

    No ale co innego wybrac taka stacje swiadomie, bo mi sie sikac chce, a co
    innego nie wiedziec ze 2km od autostrady zatankujesz o 30 zł taniej.

  • 19. Data: 2017-07-31 16:26:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie widze tam polskich miast, a conajmniej nie rozpoznałem żadnego
    >Krakau
    >na liscie miast ;-)

    No bo to jest na kawalek Europy :-)

    >No ale co innego wybrac taka stacje swiadomie, bo mi sie sikac chce,
    >a co
    >innego nie wiedziec ze 2km od autostrady zatankujesz o 30 zł taniej.

    Ale Polacy swiadomie wybieraja drozsze stacje, bo inaczej taki Shell
    by zbankrutowal.
    Bo lepsze paliwo, bo milsza obsluga, bo lepszy program lojalnosciowy
    ... a moze dlatego, ze na Orlenie wcale nie chce byc duzo taniej :-)

    I tylko na autostradach moga byc nieswiadomi ile przeplacaja ... ale
    tez nie wszystkim chce sie zjezdzac, a do niedawna wcale tam stacji
    nie bylo.

    J.

  • 20. Data: 2017-07-31 16:44:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-07-2017 o 13:34, J.F. pisze:
> [...]
    ,15.0131752,14z

    > Shell jest drogi jak na Shella przystalo, Orlen w miare normalny,

    Jeśli mowa o Zgorzelcu, to tankowałem na tym CF dwa razy w ciagu
    ostatniego miesiąca - było taniej niż w Poznaniu na CF.
    DUŻO taniej - 3,99 za ON, w Poznaniu jakieś 4,15.