  • 111. Data: 2017-08-09 17:50:59
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-08-2017 o 07:04, cef pisze:

    > No tak, ale wtedy jesteś niejako w drodze trzy dni.

    Takie same wakacje jak wszędzie indziej.

    > Taki model jeżdżenia "postojowo-turystyczny"
    > to ja preferuję już w kraju docelowym.

    A co to niby za różnica?

  • 112. Data: 2017-08-09 21:29:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 17:50, Cavallino pisze:

    > Takie same wakacje jak wszędzie indziej.

    > A co to niby za różnica?

    Mam lepsze samopoczucie jak nie jestem w drodze :-)

  • 113. Data: 2017-08-09 22:00:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-08-2017 o 21:29, cef pisze:

    > Mam lepsze samopoczucie jak nie jestem w drodze :-)

    No widzisz - a ja wakacje zaczynam jak poprzedniego dnia wyjdę z pracy.
    Nie jestem kierowcą tira, żebym jazdę traktował jako pracę - to część
    tychże wakacji, najciekawsza zresztą, jeśli się ją urozmaici atrakcjami.
    A czy atrakcje są 100 km od domu, 1000, czy 10 albo 100 km od miejsca
    docelowego - to już mi zupełnie nie robi różnicy.