  • 91. Data: 2017-08-06 15:52:33
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-08-2017 o 12:46, cef pisze:

    > I ile km robisz w czasie tej 8-godzinnej jazdy?

    Zależy od trasy.
    Jak przez Niemcy to koło 1000 (choć staram się o krótsze odcinki, 8h to
    max), a jak przez Czechy/Słowację, to nocleg wypada mi gdzieś koło
    Bratysławy/Gyor.
    Względnie jak jadę np. do Grecji to pierwszy raz nocuję na południu
    Polski, a drugi nocleg gdzieś w okolicach węgiersko-serbskiej granicy.

  • 92. Data: 2017-08-06 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Kiedyś pojechałem z Poznania do Warszawy Polskim Busem, ale po tym
    > doświadczeniu wracałem już pociągiem, mimo że powrót autobusem miałem
    > już zarezerwowany bez możliwości zwrotu biletu.

    Od tego luksusu to sie ludziom w głowach poprzewracało :-P

    Wracałem ostatnio z Gdańska Polskim Busem - najlepsza podróż w zyciu.
    Zasnałem tuz za rogatkami Gdanska o obudziłem sie przy tablicy Poznań :)))
    Bardzo wygodnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 93. Data: 2017-08-06 17:06:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 15:52, Cavallino pisze:

> [...]
    > Względnie jak jadę np. do Grecji to pierwszy raz nocuję na południu
    > Polski, a drugi nocleg gdzieś w okolicach węgiersko-serbskiej granicy.

    No to po prostu męczysz się jazdą.

  • 94. Data: 2017-08-07 11:26:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >Wracałem ostatnio z Gdańska Polskim Busem - najlepsza podróż w zyciu.
    >Zasnałem tuz za rogatkami Gdanska o obudziłem sie przy tablicy Poznań

    Gorzej, jak sie klima w autobusie zepsuje.

    J.

  • 95. Data: 2017-08-07 16:50:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-08-2017 o 11:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    Ja tam w autobusie czy samolocie nie bardzo mogę się wyspać - za ciasno.
    Pociąg to jeszcze, zwłaszcza jak z przedziałami się trafi, o kuszetce
    nie wspominając.

    Jedyny autobus który toleruję to sypialny - w Ameryce Południowej takie
    jeżdżą - tam można kimać bez problemu, ale za to zimno bo klima na full
    - trzeba mieć śpiwór, bo zamarzniesz.

  • 96. Data: 2017-08-07 16:51:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-08-2017 o 17:06, cef pisze:

    > No to po prostu męczysz się jazdą.

    Ale przez moje przystanki czy tak ogólnie piszesz?
    Bo to chyba logiczne, że długa jazda męczy.
    Tyle że nie wszyscy potrafią się do tego przyznać, niektórzy wolą grać
    supermanów.

  • 97. Data: 2017-08-07 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Gorzej, jak sie klima w autobusie zepsuje.

    Bo jak wiadomo autobusy czasami się psują a samochody nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 98. Data: 2017-08-07 19:33:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Bo jak wiadomo autobusy czasami się psują a samochody nie...

    W samochodzie mozesz okno otworzyc.
    Ewentualnie zjechac gdzies na lody i poczekac do nocy.

    J.

  • 99. Data: 2017-08-07 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W samochodzie mozesz okno otworzyc.
    > Ewentualnie zjechac gdzies na lody i poczekac do nocy.

    A z autobusu mozna wysiąść.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 100. Data: 2017-08-07 20:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A z autobusu mozna wysiąść.

    I poczekac gdzies na parkingu w srodku Polski na nastepny ...

    J.