    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Naprawa zmieniarki
    Date: Mon, 9 Aug 2010 13:08:55 +0200

    Cześć.

    W MB C140 '93 mam oryginalne radio Beckera + zmieniarka tez oryginalna w
    bagazniku, radio mimo swojego wieku, dziala bardzo dobrze, niestety
    zmieniarka nie okazuje najmniejszych oznak zycia, nie da sie nawet wyjac
    kasety na plyty, zasilanie dochodzi, bezpiecznik caly, ale zero zycia.

    Chcialbym to doprowadzic do porzadku, gdzie udac sie z takim sprzetem aby
    ktos za rozsadne pieniadze to dobrze naprawil? raczej pomijam serwis
    Beckera, bo tam z tego co sie dowiedzialem to nie naprawiaja takich
    sprzetow, tylko od razu wysylaja do niemiec na analize i na start zycza
    sobie 700zl.

    Co do lokalizacji to Warszawa, najlepiej w okolicach na trasie z Urysnowa
    na Żloliboz, ale jezeli jest inne miejsce godne do polecenia to też chetnie
    skorzystam.

    A tu mam jeszcze dodatkowe pytanie, bo z tego co wiem, to sa teraz takie
    sprytne adaptery, do zlacza zmieniarki, zamiast zmieniarki podlacza sie
    taki adapter, ktory ma zlacze USB, na karty pamieci, BT, odtwarza MP3, a
    steruje sie tym z radia tak jakby to byla zmieniarka. Czy to jest
    rzeczywiscie tak uniwersalne? czy Mercedes stosuje jakies zunifikowana
    wtyczne zmieniarkowa i ogolnie interfejs zmieniarki?
    Przejrzalem pobierzenie alledrogo i tam sa tego typu urzadzenia, ale sa
    glownie specjalizowane do konkretnych marek, konkretnie do mercedesa nie
    udalo mi sie za bardzo znalesc :/

    Pozdrawiam
    Brzezi