  • 151. Data: 2013-07-31 10:10:58
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:15:15 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Nie, biora sie z tego, ze placisz podatki i ZUSy :-)

    no widzisz, a jak ktoś nie płaci to kto płaci za niego?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2013-07-31 10:15:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 153. Data: 2013-07-31 10:19:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-31, masti <g...@t...hell> wrote:

    > no widzisz, a jak ktoś nie płaci to kto płaci za niego?

    Zdrowys? Nie place ZUS to nie bede mial emerytury, proste. Czemu ktos ma
    placic za mnie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 154. Data: 2013-07-31 10:22:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:19:07 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Zdrowys? Nie place ZUS to nie bede mial emerytury, proste. Czemu ktos ma
    > placic za mnie?

    ZUS płacisz nawet jeśli nie chcesz bo jest dofinansowany z budżetu. A
    budżet się bierze z podatków.

  • 155. Data: 2013-07-31 10:25:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:30:49 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No wytlumacz mi w jaki sposob place ZUS?

    podatków też nie płacisz?

  • 156. Data: 2013-07-31 10:29:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:34:46 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Place, ale to sie okresl wkoncu czy mowisz o skladce ZUSowej czy o ZUSie
    > jako chorej organizacji.

    z twoich podatkow co roku na dofinansowanie ZUS idzie 1600zł. Czy chcesz
    czy nie. Jak widzisz nawet gdy nie płacisz składki na ZUS to i tak

  • 157. Data: 2013-07-31 10:30:49
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 158. Data: 2013-07-31 10:34:46
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 159. Data: 2013-07-31 10:38:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:40:19 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No i jaki z tego wniosek? Ten co robi na lewo bez faktury tez placi ZUS
    > czy chce czy nie chce, wiec jaki problem?

    nie obrażaj swojej inteligencji. Ten co robi legalnie płaci podatki i ZUS,
    ten co co robi na czarno nie płaci pewnie też i podatków bezpośrednich.
    nie mówiąc o tym, że to prowadzi do wycięcia z rynku tych co podatki i
    daniny płacą normalnie. nie przyszło Ci do głowy, że gdyby ten co robi na
    lewo płacił ZUS to nie trzeba by było do emerytur dopłacać?

  • 160. Data: 2013-07-31 10:40:19
    Od: AZ <a...@g...com>