  • 161. Data: 2013-07-31 10:47:56
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-31, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie obrażaj swojej inteligencji. Ten co robi legalnie płaci podatki i ZUS,
    > ten co co robi na czarno nie płaci pewnie też i podatków bezpośrednich.
    > nie mówiąc o tym, że to prowadzi do wycięcia z rynku tych co podatki i
    > daniny płacą normalnie. nie przyszło Ci do głowy, że gdyby ten co robi na
    > lewo płacił ZUS to nie trzeba by było do emerytur dopłacać?

    No i ty w to wierzysz patrzac na coraz nowsze i wieksze siedziby ZUSu? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 162. Data: 2013-07-31 10:53:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 08:47:56 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No i ty w to wierzysz patrzac na coraz nowsze i wieksze siedziby ZUSu?
    > :-)

    a zadałeś sobie choć trochę trudu by zobaczyć jakie są wydatki ZUS na
    potrzeby własne? A wbrew pozorom to niewielki procent. Tyle, że kasa w
    obrocie duża. I oczywiście, że nie powinni budować marmurowych budowli
    ale to wbrew obiegowym opiniom nie ma żadnego wpływu na kondycję budżetu
    ZUS.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2013-07-31 11:00:40
    Temat: Re: [OT] Re: Naprawa chlodnicy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 09:05:12 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No OIDP 4 mld PLN, skladki pokrywaja ponad polowe wyplacanych swiadczen.
    > Uwazasz ze jak Kazio z Zenkiem zaczna oplacac skladki nagle nie trzeba
    > bedzie dofinansowywac?

    idąc dalej Twoją logika to jak oprócz Kazia i Zenka Ziutek i henia też
    przestaną płacić to też nic się nie zmieni

  • 164. Data: 2013-07-31 11:05:12
    Temat: [OT] Re: Naprawa chlodnicy
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 165. Data: 2013-07-31 11:09:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 09:11:35 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Ale czemu uwazasz ze ZUS to instytucja ktora za wszelka cene trzeba
    > utrzymac przy zyciu?

    a jak wyobrażasz sobie wypłacanie emrytur dotychczasowym emerytom? Bo
    zlikwidowanie instytucji ZUS nie spowoduje zniknięcia urzędników
    zajmujących się tym co jest. Co najwyzej "znikną" w innych instytucjach.
    Nawet jeśli dziś wymyślisz nowy swietny pomysł na emerytury to i tak
    musisz obsługiwać to jest do tej pory do dnia smierci ostatniego z
    objetych obecnym systemem. No chyba, że chcesz ludziom ukraść całą kase i
    powiedzieć, zeby sie bujali.

  • 166. Data: 2013-07-31 11:11:35
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 167. Data: 2013-07-31 11:22:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-31, masti <g...@t...hell> wrote:

    > No chyba, że chcesz ludziom ukraść całą kase i powiedzieć, zeby sie bujali.

    A jaki jest z tym problemem? Skoro ZUS i sady twierdza, ze pieniadze na koncie
    ZUS nie sa wlasnoscia tego co oplacal skladki...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 168. Data: 2013-07-31 16:30:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Jul 2013 09:22:28 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > A jaki jest z tym problemem? Skoro ZUS i sady twierdza, ze pieniadze na
    > koncie ZUS nie sa wlasnoscia tego co oplacal skladki...

    wiesz, że dzwonią tylko nie wiesz gdzie.
    Spróbuj. Sam przyjdę wyegzekwować od Ciebie należną mi emeryturę

  • 169. Data: 2013-07-31 16:35:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Wednesday, July 31, 2013, 11:11:35 AM, you wrote:

    > Ale czemu uwazasz ze ZUS to instytucja ktora za wszelka cene trzeba utrzymac
    > przy zyciu?

    Bo tacy jak ja, przez dziesięciolecia opłacali składki i teraz
    oczekują emerytury. Bo składki płacili Twoi rodzice i dziadkowie i też
    mają prawo do świadczeń.

    Nie możesz dwóch pokoleń skazać na śmierć głodową.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 170. Data: 2013-07-31 18:02:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bo tacy jak ja, przez dziesięciolecia opłacali składki i teraz
    > oczekują emerytury.

    I gdzie są te składki? Może jednak, tak jak to normalnie bywa,
    roszczenie będziesz kierować do tych, co rozkradli, a nie do Bogu ducha
    winnych obywateli?

    > Bo składki płacili Twoi rodzice i dziadkowie i też
    > mają prawo do świadczeń.
    >
    > Nie możesz dwóch pokoleń skazać na śmierć głodową.

    To tylko dowodzi tego, że system należy wygaszać stopniowo. Nie wynika z
    tego, że należy kontynuować "przymus oszczędzania" dla obecnie młodych.

    --
    Liwiusz