  • 41. Data: 2013-11-03 19:59:55
    Temat: Re: Napiwek na stacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli ile ? Jak w krawacie obsługa to więcej ?

    A co ma jedno wspolnego z drugim?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 42. Data: 2013-11-03 20:31:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A co ma jedno wspolnego z drugim?

    Czym innym mógłbym obrazić jak nie zbyt małym napiwkiem

  • 43. Data: 2013-11-03 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czym innym mógłbym obrazić jak nie zbyt małym napiwkiem

    Dlatego, ze pracownik był w krawacie to liczba obrazających złotówek
    miałaby sie zmienic?
    Hm... ja to jestem jakoś inaczej wychowany chyba...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 44. Data: 2013-11-03 23:56:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

    kurdę! właśnie wpadłem na genialny pomysł.

    Zacznę dawać napiwki w Biedronce, dziewuchom o czerwonych twarzach.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 45. Data: 2013-11-04 14:17:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-02 22:19, RadoslawF pisze:

    > a kobiety nawet na etylinę

    In the immortal words of Shrek, no to se poczekają ;)

  • 46. Data: 2013-11-04 17:15:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlatego, ze pracownik był w krawacie to liczba obrazających złotówek
    > miałaby sie zmienic?

    Pytam czym innym

  • 47. Data: 2013-11-04 17:16:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > kurdę! właśnie wpadłem na genialny pomysł.
    >
    > Zacznę dawać napiwki w Biedronce, dziewuchom o czerwonych twarzach.

    To jest "za" ?

  • 48. Data: 2013-11-04 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pytam czym innym

    Odpowiadam tym samym

    ... to jakas gra słowna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 49. Data: 2013-11-04 20:26:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Odpowiadam tym samym
    >
    > ... to jakas gra słowna?

    Skup się

  • 50. Data: 2013-11-05 20:18:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 3 Nov 2013 14:37:28 +0100, "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    >Na Łopuszańskiej jeszcze jest Neste.

    Logo ma Neste, ale to jest Shell Self Service Sp. z o.o. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280