  • 11. Data: 2013-02-02 21:29:08
    Temat: Re: Naklejki na samochodzie.
    Od: UnclePete <p...@i...waw.pl>

    > http://motoryzacja.interia.pl/raport/fotoradary/news
    /akcja-obywatelskiego-nieposluszenstwa,1889342,8265

    Zakładam, że wszyscy, którzy zaopatrzyli swoje samochody w te naklejki,
    faktycznie zaczęli jeździć zgodnie z przepisami.

    MSPANC

    Piotr

  • 12. Data: 2013-02-02 22:06:33
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 1:43 PM, jerzu wrote:

    > http://motoryzacja.interia.pl/raport/fotoradary/news
    /akcja-obywatelskiego-nieposluszenstwa,1889342,8265

    Na złość rostowskiemu to zapłać podatek w innym kraju i potem se tu
    odlicz, kontrola skarbówki bezcenna ;) (panięta żebyś zrobił
    interpretację podatkową wcześniej - 40pln, 3mieś)

    albo se raj pozakładaj i prawko zrób przy okazji w innym kraju ;)

    ale raz jeździłem z reklamą radia kumpla :) (jak już intrrie promować)

    ja polecam:
    "rowery są wszędzie" ! <- Lubie To

  • 13. Data: 2013-02-02 22:25:52
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > ale raz jeździłem z reklamą radia kumpla :) (jak już intrrie promować)

    a jest ktos kogo ty nie znasz?

    poslowie, wlasciciel radia... kto jeszcze?

  • 14. Data: 2013-02-02 22:31:49
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 10:25 PM, h.w.d.p. wrote:

    > a jest ktos kogo ty nie znasz?
    >
    > poslowie, wlasciciel radia... kto jeszcze?

    O chłopie, a kogo ja nie znam....

    też pewnie znasz jakiegoś posła tylko tym nie wiesz,
    a na 99.9% twój znajomy zna.

    źle mówię, może to tylko taki kierunek studiów był ?
    że teraz co tydzień grając w squasha....

    a tak serio to weź się człowieku ogarnij po prostu
    i pomyśl czym dziś radio jest ;)

  • 15. Data: 2013-02-02 22:33:57
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > źle mówię, może to tylko taki kierunek studiów był ?
    > że teraz co tydzień grając w squasha....

    w golfa tez grasz? ajfona najnowszego masz? robisz fotki ajpadem?

  • 16. Data: 2013-02-02 22:41:23
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 10:33 PM, h.w.d.p. wrote:

    > w golfa tez grasz? ajfona najnowszego masz? robisz fotki ajpadem?

    przecież mówiłem weź się ogarnij ;)

    ale jak cię korci (pomimo ze ironia to była) to masz:
    nie,tak,tak,
    ale używam "bondowskiej" xperii (bo większa rozdzielczość 1280x720)
    i z niej te fotki były co wklejałem dziś.

    w squasha też chwilę nie pogram - noga.

    no teraz czas na ogarnięcie :)

  • 17. Data: 2013-02-02 23:00:46
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-02 22:41, _Michał pisze:

> [...]
    > nie,tak,tak,
    > ale używam "bondowskiej" xperii (bo większa rozdzielczość 1280x720)
    > i z niej te fotki były co wklejałem dziś.

    proponowalbym abys sam zastosowal sie do swojej rady, bo robisz z siebie
    mega debila publicznie.

  • 18. Data: 2013-02-02 23:03:16
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 11:00 PM, h.w.d.p. wrote:

    > proponowalbym abys sam zastosowal sie do swojej rady, bo robisz z siebie
    > mega debila publicznie.

    No nareszcie.... wyważone racjonalne zdanie po wielu chwilach namysłu,
    dziękuję

  • 19. Data: 2013-02-03 18:21:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Swego czasu darłem łacha z naklejek "baby on board" na samochodach. Że to
    > niby amulet chroniący przed wypadkiem czy jak.. Że ktoś lecąc w poślizgu
    > zobaczy taką naklejkę i mając świadomość, że wali w pojazd z dziećmi w
    > środku zrobi "undo" i zacznie samobójcze wyprzedzanie na trzeciego chwilę
    > później? Dziś widziałem ciąg dalszy paranoi - naklejka na aucie
    > przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W
    > DRODZE". Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???
    > :-)

    A pomyślałeś, że te naklejki nie mają ostrzegać ani też odstraszać ale są
    efektem normalnej rodzicielskiej dumy?

    Niektórzy sobie naklejają nazwę ulubionego zespołu Disco Polo inni nazwę
    producenta sprzętu audio, jeszcze inni ikonę symbolizującą ich ukochana
    dziedzinę sportu, dlaczego w takim razie jak ktoś się ciesz, że się
    spodziewa dziecka to ma to być coś dziwnego?

    Ps. Uprzedzając: Nie nie mam i nie miałem naklejki :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 20. Data: 2013-02-03 18:40:12
    Od: <4...@6...184012.invalid> (Tom N)

    Ergie w

> [...]

    > spodziewa dziecka to ma to być coś dziwnego?

    > Ps. Uprzedzając: Nie nie mam i nie miałem naklejki :-)

    Ale po pasach ruchu "skaczesz"? ;P

    --
    'Tom N'