  • 1. Data: 2011-02-14 19:54:53
    Temat: Najtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Witam;
    Od kilku dobrych dni szukam, szukam i szukam jak najkorzystniejszej oferty
    dostepu do internetu.
    Interesuje mnie opcja 2Mb bo wiecej jak narazie nie pojdzie u mnie...
    Mam do wyboru Neo, Era, Orange, Netia i inne tylko tak:
    1. Neostrada abonament + abo. za telefon = ok 75zl
    2. Neo. z zawieszonym telefonem = ok 50zl
    3. Telefon i internet (calosc) u innego operatora niz TPsa - trzeba placic
    wtedy TP za linie telefoniczna? U kogo wyjdzie najtaniej?
    4. Moze macie jakies inne kruczki, jak zakupic najtaniej internet?

    Mam nadzieje, ze jakos w koncu rusze z miejsca :-)
    Przetrzasam internet juz od kilku dobrych dni, zjezdzilem wszystkich
    dostawcow w okolicy i kazdy jeden zachwala swoj typ dostepu i swoja usluge.
    Szukam ludzi ktorzy kozystaja z operatorow i moga mi polecic kogos, podac
    informacje o stabilnosci internetu, ukrytych kosztach, awaryjnosci
    infrastruktury operatora, "kruczkach" w umowie itd...

    Najciekawsze jest to, gdy dany operator podlicza koszt swojej uslugi i
    porownuje z konkurencja to wychodzi mu taniej niz reszcie (co ukrywaja?) !
    Probowalem sam kalkulowac koszty, spisalem kilka kartek- ale na nic to!
    Na www rozni operatorzy nie podaja roznych danych potrzebnych mi do pelnej
    kalkulacji (brak danych takich jak: aktywacja, roznica w oplacie przy
    wyborze faktury elektronicznej, oplata laczna abonamentowa
    internet+telefon, koszt zakupu modemu, mozliwosc rezygnacji z modemu, spis
    kanalow TV z opcja Neo+TV (interesuja mnie tylko kanaly dla dzieci...)

    Napisze dokladnie co posiadam, czego ptrzebuje, a czego nie:

    Nie potrzebuje: telefonu (jak wyjdzie taniej - niech bedzie);
    Koszt: jak najtaniej, bo mam juz kilka abonamentow na tel. GSM; abonament u
    innego operatora internetowego;
    Posiadam kilka AP, routera szukam bo mam b. slaba linie wiec nie chce tego
    od operatora.

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2011-02-17 14:08:29
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Feb 2011 20:54:53 +0100, "Roger(OS)"
    <s...@z...pl> wrote:

    >4. Moze macie jakies inne kruczki, jak zakupic najtaniej internet?

    z sasiadem na spolke!

    neo z zawieszonym telefonem - bedzie stabilnie, pewnie i tanio.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-02-19 13:06:44
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-17 15:08, a...@p...pl wrote:

    > neo z zawieszonym telefonem - bedzie stabilnie, pewnie i tanio.

    To ja mam pytanie: www i interfejs białkowy w salunie to jedno, a
    użyszkodnik zaznajomiony z procedurą - drugie.

    Chcę skorzystać z Neo z TV na 12 miesięcy. Nie mam telefonu
    stacjonarnego. Czy (faktycznie) możliwe jest podpisanie umowy na linię
    telefoniczną, natychmiastowe jej zawieszenie i podpisanie umowy na Neo + TV?
    Chodzi o to, czy da się to zrobić bez np. ponoszenia kosztów czyniących
    całość nieopłacalną (np w przypadku braku możliwości zawieszenia
    telefonu, który dopiero założyłem).

    Czy da się tę procedurę przeprowadzić bez tygodniowych (lub co gorsza
    dłuższych) przerw: tzn. z dnia na dzień zawiesić usługę oraz podpisać
    umowę na neostradę (czy czasem nie okaże się, że np. linia działa, ale w
    salonie system nie pokazuje). Oczywiście rozumiem, że sama instalacja
    może potrwać - TP daje sobie do 2 tygodni na podłączenie xDSL itp...

    Pytam, bo od ostatniego rozwodu z matuszką TP minęło ok 7-8 lat i jak
    widzę dużo się zmieniło - Błękitna to teraz chyba jedyna możliwość
    interakcji z operatorem (ja jeszcze latałem do siedziby załatwiać z
    pewną miłą panią na gębę - szybko i kompetentnie).

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 4. Data: 2011-02-23 17:30:12
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 19 Feb 2011 14:06:44 +0100, TGor <t...@o...pyl> wrote:

> [...]
    >interakcji z operatorem (ja jeszcze latałem do siedziby załatwiać z
    >pewną miłą panią na gębę - szybko i kompetentnie).

    trudno powiedziec czy mozna zawiesic linie od razu. Bo linia musi byc
    aby ja zawiesic (dzialajaca > niedzialajaca).

    Poza tym musisz sprawdzic jak wyglada zalozenie linii telefonicznej.
    Jak na czas nieokreslony to pewnie jakas oplate chce, a jak bez oplaty
    to czy moze na 24 miesiecy??? A ty chcesz 12 miesiecy.

    Zawsze to mozesz wziac neo na linii "podkladowej" czyli bez uslugi
    telefonicznej, to najwyzej przeplacisz 8-9zl/miesiac.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-02-23 21:38:56
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 18:30:12 +0100, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Zawsze to mozesz wziac neo na linii "podkladowej" czyli bez uslugi
    > telefonicznej, to najwyzej przeplacisz 8-9zl/miesiac.

    Taka usluga o jakiej piszesz kosztuje - BA wiecej niz zawieszenie lini !
    zawieszona okolo 21zl / m-c
    popdkladkowa/utrzymanie lini 29zl/m-c

    Roznica jaka znalazlem i moze sie komus przyda:
    Na lini podtrzymanej tylko dla neo nie masz zadnego sygnalu tel.
    Na lini zawieszonej (czytaj tej tanszej) masz alarmowe, blueline :-) i 0800
    - wiec co lepiej wziac?

    Roger(OS)

  • 6. Data: 2011-02-23 21:43:23
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 14:06:44 +0100, TGor napisał(a):

    > Chcę skorzystać z Neo z TV na 12 miesięcy. Nie mam telefonu
    > stacjonarnego.
    <ciach>

    Rowniez rozwazalem podlaczenie TV z NEo, ale zrezygnowalem totalnie!
    Dlaczego?
    TV dziala tylko z modemem livebox i jakimis coniektorymi D-Linkami, a jesli
    tylko z live box to dolicz do abonamentu co miesiac 10zl za wypozyczenie
    modemu.
    Neo 54
    TV 10 (chyba, poniewaz w promocji z Neo + TV 64)
    abonament 21zl(zawieszona linia) 29zl (podtrzymana pod Neo), 50zl najtanszy
    abonament.

    Policz zastanow sie Czy warto Neo i TV!

    Roger(OS)

  • 7. Data: 2011-02-24 13:44:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Roger(OS)" <s...@z...pl> wrote:

    > Taka usluga o jakiej piszesz kosztuje - BA wiecej niz zawieszenie lini !
    > zawieszona okolo 21zl / m-c
    > popdkladkowa/utrzymanie lini 29zl/m-c

    To właśnie przecież o tym pisał, tracisz 29-21= 8zł

    a.

  • 8. Data: 2011-02-25 15:34:34
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-23 22:43, Roger(OS) wrote: