eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNajtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?Re: Najtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?
    From: "Roger(OS)" <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Najtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?
    Date: Wed, 23 Feb 2011 22:38:56 +0100

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 18:30:12 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > trudno powiedziec czy mozna zawiesic linie od razu. Bo linia musi byc
    > aby ja zawiesic (dzialajaca > niedzialajaca).
    >
    > Poza tym musisz sprawdzic jak wyglada zalozenie linii telefonicznej.
    > Jak na czas nieokreslony to pewnie jakas oplate chce, a jak bez oplaty
    > to czy moze na 24 miesiecy??? A ty chcesz 12 miesiecy.
    >
    > Zawsze to mozesz wziac neo na linii "podkladowej" czyli bez uslugi
    > telefonicznej, to najwyzej przeplacisz 8-9zl/miesiac.

    Taka usluga o jakiej piszesz kosztuje - BA wiecej niz zawieszenie lini !
    zawieszona okolo 21zl / m-c
    popdkladkowa/utrzymanie lini 29zl/m-c

    Roznica jaka znalazlem i moze sie komus przyda:
    Na lini podtrzymanej tylko dla neo nie masz zadnego sygnalu tel.
    Na lini zawieszonej (czytaj tej tanszej) masz alarmowe, blueline :-) i 0800
    - wiec co lepiej wziac?

    Roger(OS)