eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNajtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?Re: Najtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Najtansza opcja dostepu do szerokopasmowego internetu - gdzie?
    Date: Wed, 23 Feb 2011 18:30:12 +0100

    On Sat, 19 Feb 2011 14:06:44 +0100, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    >Chcę skorzystać z Neo z TV na 12 miesięcy. Nie mam telefonu
    >stacjonarnego. Czy (faktycznie) możliwe jest podpisanie umowy na linię
    >telefoniczną, natychmiastowe jej zawieszenie i podpisanie umowy na Neo + TV?
    >Chodzi o to, czy da się to zrobić bez np. ponoszenia kosztów czyniących
    >całość nieopłacalną (np w przypadku braku możliwości zawieszenia
    >telefonu, który dopiero założyłem).
    >
    >Czy da się tę procedurę przeprowadzić bez tygodniowych (lub co gorsza
    >dłuższych) przerw: tzn. z dnia na dzień zawiesić usługę oraz podpisać
> [...]

    trudno powiedziec czy mozna zawiesic linie od razu. Bo linia musi byc
    aby ja zawiesic (dzialajaca > niedzialajaca).

    Poza tym musisz sprawdzic jak wyglada zalozenie linii telefonicznej.
    Jak na czas nieokreslony to pewnie jakas oplate chce, a jak bez oplaty
    to czy moze na 24 miesiecy??? A ty chcesz 12 miesiecy.

    Zawsze to mozesz wziac neo na linii "podkladowej" czyli bez uslugi
    telefonicznej, to najwyzej przeplacisz 8-9zl/miesiac.

    --
    ThinkXtra