  • 1. Data: 2010-06-24 11:04:33
    Temat: Najtańsza oferta dla sygnałek-oddzwoń
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    Który operator daje najlepsze (najtańsze) warunki dla numerów które
    mają działać w schemacie "puszczam sygnałek i ktoś oddzwania"?
    Czyli nie są ważne smsy i koszt połączeń wychodzących ani jakieś
    dodatkowe usługi, ważne jest tylko i wyłącznie to aby numer jak
    nadłużej mógł być aktywny za mninimalne pieniądze nawet jeśli sygnałek
    nie będzie za free.

  • 2. Data: 2010-06-24 12:01:10
    Temat: Re: Najtańsza oferta dla sygnałek-oddzwoń
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Aaron wrote:
> [...]
    > dodatkowe usługi, ważne jest tylko i wyłącznie to aby numer jak
    > nadłużej mógł być aktywny za mninimalne pieniądze nawet jeśli sygnałek

    Chyba tylko Plej Fresz.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-06-24 15:35:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Chyba tylko Plej Fresz.
    >
    > Jakub
    ewentualnie orange ma coś takiego jak rozmowa na koszt odbiorcy. działa
    to tak ze wyberasz *550+numer i odbiorca dostaje "sygnałek"... Może go
    odebrać albo rozłączyć
    usługa działa tak długo jak działa numer.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-06-24 17:01:07
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowe usługi, ważne jest tylko i wyłącznie to aby numer jak
    > nadłużej mógł być aktywny za mninimalne pieniądze nawet jeśli sygnałek

    http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/zadzwon-do-mnie/i
    ndex.html

  • 5. Data: 2010-06-24 18:09:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > orange ma coś takiego jak rozmowa na koszt odbiorcy.
    > [...] usługa działa tak długo jak działa numer.

    A jak długo działa numer?

    JoteR

  • 6. Data: 2010-06-24 19:41:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > A jak długo działa numer?
    >
    > JoteR
    cholera wie (jak Ci odpowiedzieć) jak zamówisz darmowy starter, to moze
    nawet rok. Po doładowaniu, chyba na rok, sprawdź na ich stronie.
    Tyle ze teraz to są czasy, że w Play dostaniesz 60 minut do wszystkich w
    abonamencie za 1zł - wiec po co kombinować? (te 60min, to przez pierwsze
    pół roku,potem abo=1zł/m-c)

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-06-24 21:52:57
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/zadzwon-do-mnie/i
    ndex.html

    A tak przy okazji - jest błąd w działaniu tej usługi, mały, ale
    upierdliwy - przychodzi komunikat "... numer 48XXXXXXXXX ...", brak "+"
    i nie da się łatwo oddzwonić. Zgłaszałem ten problem Playowi, ale
    odpowiedzieli z właściwym konsultantom brakiem znajomości tematu. Może
    jak więcej ludzi się o to upomni, to poprawią?

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-06-24 22:19:52
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tyle ze teraz to są czasy, że w Play dostaniesz 60 minut do wszystkich w
    > abonamencie za 1zł - wiec po co kombinować? (te 60min, to przez pierwsze

    To umowa na czas nieokreślony więc po pół roku masz znowu jakiś dowolny
    wybór.

  • 9. Data: 2010-06-25 10:58:51
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > Chyba tylko Plej Fresz.

    A ja bym raczej wybral ojca dyrektora ;)

    . Najtańsze połączenia w sieci wRodzinie i do sieci stacjonarnych - tylko 19
    groszy
    . Konto ważne przez 12 miesięcy, od pierwszego połączenia, bez dodatkowych
    opłat
    . Każde doładowanie przedłuża ważność Twojego konta o 12 miesięcy

    No i najwazniejsze: jak juz ktos ma oddzwaniac, to za polaczenia do pleja
    bedzie niepotrzebnie przeplacal.
    Chyba ze "oddzwanianie" tez bedzie z pleja - to wtedy jak napisal
    przedpisca - tylko plej fresz :)

    dx