  • 11. Data: 2011-05-01 10:26:41
    Temat: Re: Najtańsza, najprostsza komórka - jaka?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Kwi, 10:43, "Ewa" <E...@a...com> wrote:
    > Chcę kupić możliwie najtańszą, najprostszą komórkę.
    > Jedyne warunki to takie, że ma być nowa i możliwa
    > do używania w każdej sieci w Polsce.
    Mozna tez szukac na Allegro i nowego, rowniez uzywanego ale lepszego,
    powiedzmy sprzed kilku lat, w dobrym stanie.
    Filtrujac WSZYSTKIE w opcji 1) Kup Teraz 2) bez blokady 3) od
    najtanszych masz:
    http://allegro.pl/listing.php/showcat?a_enum[1954]=a
    ll&a_enum[4388]=all&a_enum[4387]=all&a_enum[44]=all&
    a_enum[954]=all&a_mask[4386][1]=1&a_text_f[4389][0]=
    &a_text_f[4389][1]=&buy=1&clear_cookie=0&distance=1&
    id=165&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&po
    stcode_enabled=0&state=0&order=d&price_from=&price_t
    o=&view=gtext&change_view=1.
    Akurat z nowych w na dzis pokazuja sie:
    1. bardzo ladna, nowa MOTOROLA WX181 z gwarancja
    2. b.ladny nowy SAMSUNG E1170 BLACK z gwar.
    itd....

  • 12. Data: 2011-05-01 10:37:29
    Od: "Ewa" <E...@a...com>

    > Mozna tez szukac na Allegro i nowego, rowniez uzywanego ale lepszego,
    > powiedzmy sprzed kilku lat, w dobrym stanie.
    > Filtrujac WSZYSTKIE w opcji 1) Kup Teraz 2) bez blokady 3) od
    > najtanszych masz:
    [...]
    Bardzo Ci dziękuję. Oczywiście przejrzę te propozycje.
    To co podałeś, to są wyniki wyszukiwania z filtrami,
    Jak to zrobić, żeby zaznaczyć wybrane filtry? Dla dowolnego produktu,
    a dla komórki w szczególności.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2011-05-01 10:52:23
    Od: Motero <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-30 17:48, Ewa pisze:
    > Przydałyby się jakieś informacje uściślające.

    Rzeczony Hyundai :)

    http://allegro.pl/telefon-gsm-hyundai-mb-108-nowy-id
    ealny-dla-dzieci-i1574120538.html
    a gdyby połamało to: http://tiny.pl/hd3wd

  • 14. Data: 2011-05-01 11:29:08
    Od: "Ewa" <E...@a...com>

    > Jak to zrobić, żeby zaznaczyć wybrane filtry? Dla dowolnego produktu,
    > a dla komórki w szczególności.
    Już znalazłam, po lewej stronie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 15. Data: 2011-05-01 12:52:15
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > W sklepach rtv/agd są jakieś LG i Samsungi za mniej niż 80 zł
    > Nowe i bez simlocka

    Samsungi akurat odpuść sobie - są fatalnej jakości. Kupiłem taki,
    chrypi, gubi zasięg. Oczywiście - serwis mówi, że wszystko ok.

    Natomiast LG takie po 60..80 PLN jakoś zupełnie przyzwoicie się sprawują.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2011-05-01 14:07:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ewa" napisała:

    > Bardzo Ci dziękuję. Oczywiście przejrzę te propozycje.

    Doskonała rozrywka. Wśród bełkotu niegramotnych dresiarzy można natrafić i
    na takie perełki:
    http://allegro.pl/k510i-uszkodzony-bez-ceny-minimaln
    ej-od-1zl-i1590425619.html
    Ale kupować akurat tam... ;-/

    JoteR

  • 17. Data: 2011-05-01 14:26:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 May 2011 16:07:14 +0200, JoteR wrote:
    >Doskonała rozrywka. Wśród bełkotu niegramotnych dresiarzy można natrafić i
> [...]

    Ze tez sie komus chce tak napracowac za 5 zl :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-05-01 16:35:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > 1. bardzo ladna, nowa MOTOROLA WX181 z gwarancja

    Ta motorola jest kusząca... Mniam...
    http://allegro.pl/nowytelefon-motorola-wx181-bez-sim
    locka-radio-fm-i1575668738.html

    "O produkcie:
    Typ telefonu komórkowego tego MotorolaWX181 jest bar."

    Potrzebuję takiego fona przywykłego do atmosfery baru

    "Ma masy 83 g. To jest naprawdę lekki telefonkomórkowy. Wymiary telefonu
    to około 108 x 46 x 14,8 pikseli."

    Lekki a jaki maluśki, słodziuśki, mikroskopijniusi... Rozczuliłem się
    nad maleństwem.

    "Bateria z Motorola WX181 jest liion750mAh zapewnić czas rozmówdo do 8
    godzin. Telefon działa w zakresie częstotliwości GSM 900/1800MHz.
    Szczegóły ekranu Typ wyświetlacza z Motorola WX181 jest 1,45 cala, 65536
    kolorów CSTN.."

    Poprzedni właściciel jest najwyraźniej Chińczykiem ale polskim (z
    translatora) włada lepiej niż niejeden krajowy gimnazjalista.

  • 19. Data: 2011-05-01 20:10:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    lnej-od-1zl-i1590425619.html

    > Ze tez sie komus chce tak napracowac za 5 zl :-)

    Też miałem dokładnie taką samą myśl...
    Ale sądzę że ktoś miał więcej radochy z tworzenia tej opowieści
    niż z tych 5 zł za telefon...

  • 20. Data: 2011-05-02 07:04:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Maj, 18:35, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
> [...]
    polskim (z
    > translatora) włada lepiej niż niejeden krajowy gimnazjalista.
    Co ma piernik do wiatraka? Do tego wybrales zly przyklad bo ten twoj
    Chinczyk ma ponad 2500 sprzedazy i jest SS, a juz nie moze byc lepiej
    jesli jest deklaracja 2 lata gwarancji u producenta i ze pochodzi z
    polskiej dystrybucji. Oczywiscie bez kryptoreklamy, na Allegro sa tez
    cwaniaczki.