  • 21. Data: 2011-10-19 13:32:23
    Temat: Re: Najmocniejszy motorower - jaki?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2011 12:56, Glub pisze:

    > Widzialem Burgmana 650 zarejestrowanego na notorower.....

    Skuter to skuter ;->

  • 22. Data: 2011-10-19 13:52:50
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 13:04, s...@v...pl pisze:

    > Tak się składa że mam grupo ponad 30 lat i od dawna prawko kat B,
    > a kurs na A czy A1, egzamin, lekarz i wydanie dokumentu to pewnie jakies 1500 zł.

    Rób kategorię A. Kupisz skuter 250 ccm i będziesz zadowolony.
    Niestety - z 1200 zł będzie to kosztować, ale warto. Do tego pewnie z
    1000 minimalnie na ciuchy z kaskiem.

  • 23. Data: 2011-10-19 14:32:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    Skuter to nazwa handlowa...

    --
    Glub
    SW-T400

  • 24. Data: 2011-10-19 15:02:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-19 15:52, Marcin N pisze:

    > Rób kategorię A. Kupisz skuter 250 ccm i będziesz zadowolony.
    > Niestety - z 1200 zł będzie to kosztować, ale warto. Do tego pewnie z
    > 1000 minimalnie na ciuchy z kaskiem.
    Skuter 125+ łatwiej kupić za rozsądne pieniądze i trudniej
    zamęczyć,czyli niby rozwiązanie droższe na dłuższą metę się opłaca.
    Pomijam ew problemy z policją jak złapią na pierdopędzie ze sporą
    prędkością(bywają takie akcje)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2011-10-20 07:13:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2011 16:32, Glub pisze:

    > Skuter to nazwa handlowa...

    Poważnie nie załapałeś żartu?

  • 26. Data: 2011-10-20 08:28:55
    Od: Glub <g...@g...com>

    Zart byl srednio cienki....
    Musisz sie bardziej postarac.
    :-P

    --
    Glub
    SW-T400

  • 27. Data: 2011-10-20 12:33:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:j7mjgi$lcf$...@i...gazeta.pl...

    > Ach, czyli skupiamy się na drogach gruntowych? ;->

    a dlaczego nie?
    mnie ojciec uczył jeździć odkąd skończyłem 10 lat, na początku właśnie na
    wiejskich drogach, leśnych i gruntowych, od 15 roku życia jeździłem z nim po
    warszawie, faktem jest, że i ruch wtedy był mniejszy i przelotowe też, ale
    mimo wszystko, dlatego na żadnym kursie nie wyjeździłem wszystkich godzin,
    bo mi nie były potrzebne, a instruktorzy nie widzieli takiej potrzeby

  • 28. Data: 2011-10-27 09:32:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 18 Oct 2011 18:25:34 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Poza tym, jest grupa (a co tam, że umarła) o motorowerach.

    która?
    Noszę się z zamiarem zakupu skuterka do krótkich jazd po Łodzi i nie
    wiem, czy tu uchodzi zapytać o to.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2011-10-27 09:38:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > która?
    > Noszę się z zamiarem zakupu skuterka do krótkich jazd po Łodzi i nie
    > wiem, czy tu uchodzi zapytać o to.

    www.skutery.net

    Generalnie im większe koła tym lepiej, i lepszy skuter używany znanej,
    naprawialnej marki niż nowa tania tandeta.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 30. Data: 2011-10-27 14:30:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 27 Oct 2011 11:38:07 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Generalnie im większe koła tym lepiej, i lepszy skuter używany znanej,
    >naprawialnej marki niż nowa tania tandeta.

    problem jest taki, że nie jestem w stanie, jako całkiem początkujący
    motorowerzysta, ocenić stanu technicznego - stąd pomysł, zeby kupić
    jednak nowy.

    Póki co wiem, że "size matters" (mam 184 cm i odpowiednią do tego wagę
    :-). Chcę pooglądać ofertę Rometa, bo marka znana i ceny wydają się
    OK.
    Na razie oglądałem kymco, sowę II i jakieś zippy (nie pamiętam teraz
    modeli) - w tych mieściły mi się nogi pod kierownicą.

    Osiągi mają dla mnie małe znaczenie - chodzi o jazdę do pracy
    (jeździłbym rowerem, ale nie chcę się spocić przed pracą).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski