  • 1. Data: 2011-10-17 11:02:11
    Temat: moto ze stanów
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Czy któryś z precli co ściągnął ostatnio sobie moto ze stanów może
    napisać kilka słów na ten temat? Szukałem i w archiwum i w necie, ale to
    co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3
    tygodnie i chce coś kupić, ciekawym czy to jest nadal opłacalne i warte
    zachodu.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2011-10-17 14:10:47
    Temat: Re: moto ze stanów
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 17-10-2011 o 13:02:11 Zyga <z...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3
    > tygodnie i chce coś kupić, ciekawym czy to jest nadal opłacalne i warte

    Ja robiłem rozpoznanie pod kątem niedużego, używanego dual sporta tak za 4
    tys. dolców. W najlepszym razie wychodziło o grosze taniej niż w Polsce +
    koszty przejazdów i czasu na pieprzenie się z biurokracją. Może zawodowcom
    robiącym to hurtowo to się opłaca, ale takiej zwykłej lamie to wątpię.

    --
    Nikanor

  • 3. Data: 2011-10-17 15:14:58
    Od: siinski <j...@g...com>

    Dokładnie, zawodowcy ściągający dziesiątki sztuk przy stosunkowo
    nowych maszynach rozbierają toto i w jednym kontenerze idą rozebrane
    motki kupione niby za drobne jako sprzęty po kradzieży ( oszczędność
    na cle i vacie ) a w drugim reszta klamotów deklarowane jako używane
    części motocyklowe warte grosiki.Po transporcie do kraju i odprawie
    motki i klamotki skręca się w jedną całość,kosmetyka,w uzasadnionych
    przypadkach korekta wskazań licznika i na Allegro.Stąd kiedy byś
    porównał ceny motka sprowadzonego indywidualnie z US wraz ze
    wszystkimi kosztami jakie musisz ponieść a ceną motka sprowadzonego
    stamtąd przez zawodowca to czasem mogłoby się okazać że taniej kupisz
    na miejscu.Nie wspominam już o tym że wybór,kupno i sprawdzenie
    używanego motka przez kobietę to proszenie się o kłopoty :)
    Pozdro

  • 4. Data: 2011-10-17 17:33:01
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszukać.
    Mi wyszlo 30% taniej niż w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-10-17 18:26:26
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 17-10-2011 o 19:33:01 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
    napisał(a):

    > oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszukać.
    > Mi wyszlo 30% taniej niż w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

    a) No wyszło ci: taniej niż w salonie. Tylko autor pytał o używkę, ja też
    pisałem o używce i to z dolnej półki;

    b) Nowe DR200 (takiego szukałem jak raz) oferują w Polsze tylko prywatni
    importerzy i krzyczą ok. 20 tys. zł. W USA w salonie nówkę kupisz może za
    4500 USD. Jak nie liczyć - ok 15 tys. zł. Czy w 5 tys. zmieszczą się
    koszty sprowadzenia, VAT, cło, twoje przejazdy w te i wewte? No nie wiem.
    A jeśli - to na styk. Skórka za wyprawkę, IMHO.

    --
    Nikanor

  • 6. Data: 2011-10-17 20:05:48
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

> [...]
    > koszty sprowadzenia, VAT, cło, twoje przejazdy w te i wewte? No nie
    > wiem. A jeśli - to na styk. Skórka za wyprawkę, IMHO.

    True. Pewnych kosztów stałych nie ominiesz. Ja przez ebaya
    kupowałem(sprzedawał dealer), przejazdów nie było. Moto odebralem z
    Pruszkowa i na kółkach do domu pojechałem.
    Generalnie im droższa zabawka tym bardziej się opłaca sprowadzać.

    Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam:

    www.laserjetspedition.com

    Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

    --
    _______
    Songoku

  • 7. Data: 2011-10-18 03:22:53
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 10/17/2011 04:02 AM, Zyga wrote:
> [...]
    > co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3
    > tygodnie i chce coś kupić, ciekawym czy to jest nadal opłacalne i warte

    To wszystko zalezy od ceny wyjsciowej. Zdazaja sie mega-okazje kiedy
    wlasciciel jest zmuszony do sprzedazy. Ja wzialem kiedys praktycznie
    nowke YZ250F za praktycznie polowe ceny w salonie. Wszystko legalnie.

    Pozdr,
    A.

  • 8. Data: 2011-10-18 06:32:11
    Od: <MW>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam:
    >
    > www.laserjetspedition.com
    >
    > Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

    A jak to się odbywa - znajdujesz np. ofertę w internecie i oni załatwiają
    wszystkie formalności (po zaliczce itp) - czyli odbierają, pakują itd. czy
    też musisz mieć kogoś na miejscu, kto zajmie się po tamtej stronie np.
    transportem a oni tylko przewiozą przez ocean?
    Szukam firmy, która przewiozłaby mi na miejsce maszynę, która znajdę sam - i
    ocli, przygotuje do rejestracji itp.

    --
    MW

  • 9. Data: 2011-10-18 12:15:45
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    dzięki za rady

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2011-10-18 18:07:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-17 20:26, Nikanor pisze:

    > Skórka za wyprawkę, IMHO.

    A wliczyłeś "zwiedzanie USów" ? :)

    Bo w razie "wu" to masz jeśli sam chcesz ogarnąć temat -
    "zasponsorowaną" nijako wycieczkę do USA za free ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=