  • 71. Data: 2012-06-04 10:46:24
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/03/2012 11:54 AM, $heikh el $hah wrote:

    > Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocisąć 80kmph (wg
    > rowerowego licznika).

    ROTFL... To po chuju masz ten motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2012-06-04 11:07:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-03 11:54, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocisąć 80kmph (wg
    > rowerowego licznika).

    Siostrzeniec opowiadał jak u kolegi sprawdzali, mieli
    prędkościomierz w testowanym sprzęcie, dodatkowy licznik
    rowerowy, wskazania GPSa i licznik jadącego obok samochodu.
    Za najbardziej miarodajny uznali licznik rowerowy bo
    najwięcej pokazał. :-)

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2012-06-04 11:13:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/04/2012 11:07 AM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > rowerowy, wskazania GPSa i licznik jadącego obok samochodu.
    > Za najbardziej miarodajny uznali licznik rowerowy bo

    Daj spokój, jak dla gościa to 80km/h to jest "pocisnąć"...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2012-06-04 12:15:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-04 09:53, $heikh el $hah pisze:

    > Ciekawe jakie będą Twoje objawy przemijania.

    Myslisz ze stane sie infantylny i bede mowil 'ja nie chce przemijac' ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 75. Data: 2012-06-04 12:16:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-04 11:13, AZ pisze:

    > Daj spokój, jak dla gościa to 80km/h to jest "pocisnąć"...

    Wez se zdejm fajki z 3 cylindrow, zobaczysz ze aby sie rozpedzic do 80
    trzeba niezle cisnac ;)

    pozdr
    newrom

  • 76. Data: 2012-06-04 12:54:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Wez se zdejm fajki z 3 cylindrow, zobaczysz ze aby sie rozpedzic do 80
    > trzeba niezle cisnac ;)

    Jak z 3 cylindrow ? Wtedy bede mial dzialajacy tylko -1 cylinder.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 77. Data: 2012-06-04 12:55:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Daj spokój, jak dla gościa to 80km/h to jest "pocisnąć"...

    To teraz popisujecie się, że Wasze motóry jadą ponad 80 km/h? Ta poza ma
    zmiażdżyć ostatecznie przeciwnika w dyskusji?
    Czepiacie się gościa i nic lepsi przez to nie jesteście. Stare pierniki...

  • 78. Data: 2012-06-04 12:59:33
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-04 12:54, Kuczu pisze:

    > Jak z 3 cylindrow ? Wtedy bede mial dzialajacy tylko -1 cylinder.

    Zaraz, czyli AZ i Kuczu to ta sama osoba ?

    pozdr
    newrom nieco zagubiony

  • 79. Data: 2012-06-04 13:04:11
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 03 Jun 2012 13:09:36 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > pomijajac ze jezdzi pierdopedem, to dozownik byl tez w dt125 :)

    Chyba w większości enduro 2T jest dozwonik. Inna sprawa czy podłączony :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 80. Data: 2012-06-04 14:13:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 02 Jun 2012 15:41:11 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Weź leki.
    > A jak wziąłeś, to weź drugą porcję bądź zmień lekarza.

    Słabi jesteście - obydwaj. Sio z powrotem do piaskownicy :)