    From: "p47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Date: Sun, 10 Jan 2010 03:07:05 +0100

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hi4f18$q98$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Są też ołowiane kulki. Znacznie groźniejsze od plastikowych.

    Ta historia przypomniała mi zdarzenie sprzed lat;- otóz miałem wówczas
    firmę importową. Przy każdej dostawie dawałem kierowcy czek potwierdzony na
    opłacenie cła na granicy. Pewnego razu dzwoni on do mnie, że jest w
    Cieszynie uziemiony, bo celnicy czeku nie chca zaakceptować, ponieważ nie
    podoba im się podpis pracownika banku, który go potwierdził.
    Cóz robić, nie ma rady,-biore neseserek i wypłacam z banku 1,6 mld zł w
    gotówce (co odpowiada obecnym 160 tys, ale wówczas miało znacznie większa
    siłę nabywczą), krótki sen i nad ranem wsiadam z nim do samochodu .
    Ok. godz. 4 rano (juz robi się widno, ale ruchu zupełnie nie ma) byłem
    (zaspany) już na wówczas pustym odcinku miedzy Piotrkowem a Częstochową. Jak
    z przytoczonych faktów mozna się domyśleć, zdarzenie opisywane miało miejsce
    kilkanaście lat temu, a wtedy głośne były historie o napadach z bronią w
    reku na drodze, często robionych metoda "na koło" No i w własnie w tym
    miejscu zrównuje się ze mna samochód, w którym siedzi 4 podejrzanych typów,
    bardzo nieciekawie wyglądających, którzy pokazują mi właśnie na koło, trabią
    , -sygnalizują, zebym zatrzymał się. Ja pamiętam, że mam te 1,6 mld zł w
    gotówce, boję się, że nie tylko mnie obrabuja, ale może i kuku zrobią..więc
    nie reaguję, a oni próbują zajechac mi drogę. Wyciągam telefon, wtedy
    jeszcze Centertel, żeby zadzwonic na policję, ale w tym miejscu wtedy nie
    było zasięgu. Wtej sytuacji cóż, gaz, a że miałem od nich "nieco" lepszy
    samochód, mimo ze próbowali mnie ścigac szybko im odskoczyłem. Niestety po
    krótkim czasie samochód zaczyna pływać,- faktycznie coś nie tak z kołem.
    Muszę zwolnic, oni mnie dochodzą, zrównują się ze mną i jeden z nich wyciąga
    pistolet i z boku do mnie celuje. Jak na złośc naokoło pusto, zadnych
    zabudowań.. W koncu buda- kiosk. Staje przy nim, oni z bronia wyskakuja,
    własciciel kiosku od srodka zaciąga okiennice;-)
    Wyciągaja mnie z samochodu i wówczas okazuje się na szczęscie, że to był
    patrol policji po cywilnemu, który włąsnie miał łapac tych bandytów na
    drodze. Zobaczyli, ze robi mi się flak, sygnalizowali a ze zacząłem uciekać,
    to zrobiłem sie podejrzany. Efekt koncowy,- sennośc do konca dnia całkowicie
    mi przeszła..;-))

    p47