    From: Masło <s...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Date: Wed, 06 Jan 2010 16:22:02 +0100

    Marcin N pisze:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Przed obwodnicą Garwolina jadąc od stron Lublina widzę z naprzeciwka
    nadjeżdżającą starą bmw (taki typowy tzw. "dresowór"). Zbliżam się i
    nagle przez szyberdach wyłazi jakiś typ trzymając coś w ręku i wyciąga
    tą rękę z tym czymś w moja stronę. Z daleka nie rozpoznałem co to jest i
    dopiero w miarę zbliżania sie do bmw spostrzegłem, że koleżka trzyma w
    ręku wycelowany we mnie pistolet. Na moje szczęście ten debil (bo
    inaczej nazwać go nie można) tylko mierzył do mnie. Dopiero jak go
    minąłem patrząc jak cały czas we mnie mierzył, zdałem sobie sprawę że
    jak by pociągnął za spust to skończyło by sie to nieciekawie dla mnie :/