  • 1. Data: 2011-06-22 12:22:01
    Temat: Najdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace przy najnizszym doladowaniu
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Witam.

    Jakie obecnie sieci oferuja najdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace
    przy mozliwie
    najnizszym doladowaniu?
    GaduAir mial do tej pory 90dni przy doladowaniu 10zl, ale niebawem
    prawdopodobnie siec zniknie z rynku.
    Wazne tez, zeby mozna bylo zarzadzac kontem i sprawdzac oraz doladowywac
    stan poprzez internet.

  • 2. Data: 2011-06-22 12:41:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alexy napisa?(a):

    > Jakie obecnie sieci oferuja najdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace
    > przy mozliwie najnizszym doladowaniu?

    Play - 365 dni.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-06-22 12:44:55
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Uzytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > prawdopodobnie siec zniknie z rynku.
    > Wazne tez, zeby mozna bylo zarzadzac kontem i sprawdzac oraz doladowywac

    Jak tylko wróci ze swiadectwami pryszczata dzieciarnia, co to bez plejfresza
    nie potrafia sie wysr*c, to zasypia Cie postami. Ale istotnie 5 zl i rok
    konto wazne. Korzystam jako zdalne powiadomienie o alarmie.

  • 4. Data: 2011-06-22 13:05:18
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Uzytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak tylko wróci ze swiadectwami pryszczata dzieciarnia, co to bez
    > plejfresza nie potrafia sie wysr*c, to zasypia Cie postami. Ale istotnie 5
    > zl i rok konto wazne. Korzystam jako zdalne powiadomienie o alarmie.

    Dokladnie w tym samym celu potrzebuje :)
    Jak dobrze rozumiem, te 365 dni to jest waznosc rozmów wychodzacych i
    przychodzacych?

    Mam jeszcze pytania:
    Mozna bez problemów zarzadzac poprzez internet np. sprawdzic stan konta,
    jakie wykonano polaczenia?
    Czy jest mozliwosc powiazania np. jakims wykupionym pakietem 2 takich
    prepaidów, aby mozna bylo prowadzic miedzy nimi darmowe lub bardzo tanie
    rozmowy? Chodzi mi o to, ze wykupuje pakiet za okreslona kwote i zalózmy
    przez miesiac czasu moge rozmawiac pomiedzy tymi numerami do woli?

  • 5. Data: 2011-06-22 13:43:42
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    > Uzytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl> napisal w wiadomosci

    [...]
> [...]
    > rozmowy? Chodzi mi o to, ze wykupuje pakiet za okreslona kwote i zalózmy
    > przez miesiac czasu moge rozmawiac pomiedzy tymi numerami do woli?

    Niestety tu Ci nie pomoge. Ja uzywam tego tylko i wylacznie do wysylania
    przez urzadzenie alarmowe sms-ów z kodami. Nie interesuja mnie rozmowy
    glosowe, transmisja danych itp. Zasililem karte sim raz wlozywszy do
    telefonu. Teraz od 4 m-cy dziala poza telefonem.

  • 6. Data: 2011-06-23 12:42:14
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Uzytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisal w wiadomosci

    Zasiegnalem opinii u zródla. Dlatego moge smialo sam sobie odpowiedziec :)

    > Mozna bez problemów zarzadzac poprzez internet np. sprawdzic stan konta,
    > jakie wykonano polaczenia?

    Nie ma z tym najmniejszego problemu.
    Wystarczy tylko sie zarejestrowac na stronie 24.play.pl
    Musi byc mozliwosc odebrania SMS-a z jednorazowym kodem rejestracyjnym, a
    zatem musimy miec karte z telefonem przy sobie lub uzyc w centrali funkcji
    "poslaniec", który przesle SMS-a na nasz telefon.

> [...]
    > rozmowy? Chodzi mi o to, ze wykupuje pakiet za okreslona kwote i zalózmy
    > przez miesiac czasu moge rozmawiac pomiedzy tymi numerami do woli?

    Tez jest taka mozliwosc poprzez zakupienie startera Play Fresh Darmowe
    Rozmowy i SMS-y w Play, a w przypadku posiadania innego Play Fresh poprzez
    aktywacje, która mozna dokonac wysylajac kod *111*33*5#[sluchawka odbierz]
    lub poprzez wlaczenie odpowiedniej opcji po zalogowaniu sie na Play24
    Okres waznosci darmowych rozmów jest zalezny od wysokosci doladowania i tak:
    5-9zl - 5dni
    10-29zl - 10 dni
    30-49zl - 30 dni
    50zl i wiecej - 50 dni

    Z przykroscia jednak musze stwierdzic, ze podaczas rozmowy z konsultantem
    Play poprzez to smieszne okienko internetowego "czatu", wprowadzil on mnie w
    blad, poniewaz twierdzil, ze zaróno jedno jak i drugie nie jest mozliwe.
    Dobrze, ze chociaz w lokalnych salonach sa bardziej doinformowani
    przedstwiciele.

  • 7. Data: 2011-06-23 13:25:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-23 14:42, Alexy pisze:

> [...]
    > a zatem musimy miec karte z telefonem przy sobie lub uzyc w centrali
    > funkcji "poslaniec", który przesle SMS-a na nasz telefon.

    Nie trzeba - wystarczy mieć na koncie w 24.play.pl jeszcze jedną kartę i
    ją zdefiniować jako "master", wtedy SMS-y autoryzacyjne przychodzą
    właśnie tam.