  • 11. Data: 2012-08-21 18:00:46
    Temat: Re: Nagrywarka na USB
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neost
    rada.pl...

    > Chętnie bym podłączył tablet który ma tylko hdmi do tv który hdmi nie ma.

    A co to ma wspólnego z kontekstem wątku?

  • 12. Data: 2012-08-21 19:24:06
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    boxfish pisze:

    > od 10 lat bardzo popularne nagrywarki z dyskiem lub hdd, w zasadzie
    > schodzą już z rynku, teraz cała masa boksów multifunkcyjnych

    Przecież mam taką, tylko bez usb. Właśnie w tym problem - wydobyć coś
    poza tę nagrywarkę jest uciążliwe.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 13. Data: 2012-08-21 19:25:36
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Cavallino pisze:

    > A co miałoby to nagrywać?

    Programy z dekodera cyfrowej kablówki. Tak, mam dekoder z nagrywarką,
    ale nie wezmę go na działkę...

  • 14. Data: 2012-08-21 19:48:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cześć wszystkim

    > Programy z dekodera cyfrowej kablówki. Tak, mam dekoder z nagrywarką, ale
    > nie wezmę go na działkę...

    Dlaczego?
    Za tanio by wyszło?
    No to drugi dekoder kupisz za 100 zł z hakiem, nic innego w konkurencyjnej
    cenie nie znajdziesz zapewne.

  • 15. Data: 2012-08-21 20:19:23
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Cavallino pisze:

    > Dlaczego?
    > Za tanio by wyszło?

    Bo nawet nie wiem, czy dekoder bez podłączenia do kablówki odtworzy mi z
    dysku...

    > No to drugi dekoder kupisz za 100 zł z hakiem, nic innego w
    > konkurencyjnej cenie nie znajdziesz zapewne.

    Co Ty piszesz? Wewnątrz dekodera siedzi zaszyfrowany dysk z filmami,
    których nie zdążyłem obejrzeć. W czasie urlopu chcę je obejrzeć na
    działce. Co mi da drugi, albo i fafnasty dekoder?
    Muszę skopiować z dekodera na jakiś nośnik zewnętrzny. Nagrywarka
    HDD/DVD jest wściekle niewygodna.

  • 16. Data: 2012-08-21 20:25:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jan Rudziński napisał:
    > Bo nawet nie wiem, czy dekoder bez podłączenia do kablówki odtworzy mi z
    > dysku...

    A to akurat chyba dość łatwo sprawdzić :-)

  • 17. Data: 2012-08-21 20:27:59
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A to akurat chyba dość łatwo sprawdzić :-)

    Niby tak, ale naprawdę wolę wziąć pendrive do kieszeni niż dekoder...

  • 18. Data: 2012-08-21 22:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Cześć wszystkim

    > Bo nawet nie wiem, czy dekoder bez podłączenia do kablówki odtworzy mi z
    > dysku...

    No to kupujesz zwykły, dvb-t.
    Jak to będzie sensownej firmy, np. Manta to wszystko odtworzysz gdzie
    chcesz.

    > Co Ty piszesz? Wewnątrz dekodera siedzi zaszyfrowany dysk z filmami,
    > których nie zdążyłem obejrzeć.

    LOL !!!!
    Fajnie że od tego zacząłeś wątek......
    Myślałeś że każdy tu ma szklaną kulę i czyta Ci w myślach?

    > Muszę skopiować z dekodera na jakiś nośnik zewnętrzny.

    I chcesz to robić 1:1, w czasie rzeczywistym?
    Nie masz co robić ze swoim czasem?

  • 19. Data: 2012-08-22 06:31:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-21 20:19, Jan Rudziński pisze:

> [...]
    > działce. Co mi da drugi, albo i fafnasty dekoder?
    > Muszę skopiować z dekodera na jakiś nośnik zewnętrzny. Nagrywarka

    ale nie przesadzaj.
    idziesz (jedziesz) na działkę po to by oglądać tv??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 20. Data: 2012-08-29 15:58:54
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-20 21:11, Waldek Godel pisze:

    > Byłoby to niezgodne z licencją złacza HDMI, więc producent który by coś
    > takiego zrobił, natychmiast by tą licencję stracił.

    A tak ogólnie - czy to normalne, że użytkownicy godzą się na takie
    ograniczenia? Przecież gdyby pytanie zadano 10 lat temu,
    to brzmiałoby mniej więcej tak:

    Czy istnieje urządzenie, które ma wejście cinch composite-video,
    z którego nagra mi sygnał video na taśmę, a potem potrafi odtworzyć
    ten sygnał i wysłać na wyjście composite-video? I jeszcze
    żeby można było tę taśmę zabrać ze sobą i odtworzyć na innym
    urządzeniu?

    Sądzę, że wtedy posądzenia o łamanie prawa byłyby uznane za absurdalne.
    Teraz zarejestrowanie sygnału video w standardzie dopasowanym do stanu
    techniki początku XXI wieku jest wielką sztuką (i często nielegalne)...

    P.