  • 11. Data: 2009-11-08 21:48:34
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - po co?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Atlantis wrote:
    > Służy to także kontroli ich własnych pracowników.
    > Natomiast prawo (i dobre wychowanie) wymaga od nich, abyś ty również
    > został o tym fakcie poinformowany.

    Prawo nie wymaga informowaniu o nagrywaniu własnych rozmów.

  • 12. Data: 2009-11-08 21:49:14
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

  • 13. Data: 2009-11-27 09:35:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:
    [...]
    > Również takie nagranie jest dla Ciebie dobre, bo w razie wątpliwości
    > (gdybyś twierdził, że nie mówiłeś tego, co mówiłeś), można je wówczas
    > potwierdzić, albo obalić.

    Dokladnie - dzieki temu jestem o jakies 5kPLN do przodu. Paniusia na
    infolini ubezpieczyciele twierdzila, ze przyjela zgloszenie, ale go nie
    przyjela bo komputer costam... Jak po miesiacu dzwonilem, zeby sie
    dowiedziec, co z moim zgloszeniem - to "my nie mamy zgloszenia, a teraz
    - miesiac po zdarzeniu to juz za pozno na zglaszanie". Wiec z bilingu
    odczytalem kiedy dokladnie dzwonilem i kazalem im odsluchac rozmowe - w
    efekcie sprawa zostala rozwiazana pozytywnie dla mnie w ciagu kilku
    nastepnych dni...

    Pozdro

    Maseł