  • Data: 2014-04-09 09:50:54
    Temat: Nagrywanie VHS -> komp
    Od: "Grzegorz Brzuchalski" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio przegrywałem kasety VHS na komputer i mam taki problem.
    Na jednej z kaset na środku obrazu pojawia się taki pas "śniegu". Tzn w
    środkowej części ekranu są takie zakłócenia, że się nie da nic obejrzeć w
    tym miejscu. Co ciekawe, jak przewijam film na podglądzie, to widać co tam
    jest na środku (z tego co pamiętam, właśnie na przewijaniu na podlądzie
    były zakłócenia, a tu ich nie ma). Na pozostałych kasetach jest normalnie.
    Czy da się coś z tym zrobić, żeby obraz był ok? Czy to wina kasety, czy
    może coś w torze jest nie tak?

    Systme wygląda tak:
    Odtwarzacz video Sharp - wyjście eurozłączem, przejście na composite video
    wchodzi łącczem CVBS do tunera LEadtek DVT Palmtop podłączonego przez usb
    do PC. Używam standardowego oprogramowania leadteka: Winfast PVR2.

    pozdrawiam
    gb