  • 121. Data: 2014-01-07 16:07:13
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 15:00:35 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Uprasza się o merytoryczne wypowiedzi...

    a co można odpowiedzieć merytorycznie na wpis, który kompletnie olewa
    całą teorię i praktykę wymiaru sprawiedliwości?
    I to ktoś kto walczy z fotoradarami proponuje odczapne metody.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 122. Data: 2014-01-07 17:22:20
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Tue, 7 Jan 2014 15:46:40 +0100, "Aleksander" <f...@f...fake>
    wrote:
    > 166.800 / 12 = 13.900zł miesięcznie na same dzieci.

    Za naukę, leczenie itp. płacisz?
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 123. Data: 2014-01-07 17:29:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-07 17:22, Tadzik wrote:

    > Za naukę, leczenie itp. płacisz?

    PKB=13 334 dol/osobę.

    Czteroosobowa rodzina =53 336 USD/12=4 444*3,2=14 222.

    PKB takiej rodziny (statystycznie, bo w praktyce mniej - dzieci PKB nie
    wyrabiają) to 14 222 PLN z czego 13 900 idzie na wychowanie dzieci.
    Zostaje 322 PLN;)

    Bezedura.

    Shrek.

  • 124. Data: 2014-01-07 18:28:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadzik,

    > Za naukę, leczenie itp. płacisz?

    Oczywiście - płacąc podatki i składki na ubezpieczenie zdrowotne.
    Przecież pieniądze na to nie biorą się z powietrza.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 125. Data: 2014-01-07 19:22:54
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Tue, 7 Jan 2014 18:28:26 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Oczywiście - płacąc podatki i składki na
    > ubezpieczenie zdrowotne.
    > Przecież pieniądze na to nie biorą się
    > z powietrza.

    Zgoda, ale przedpiśca nie ujął tego w swoich wyliczeniach. Nie mówię,
    że koszt wychowania wynosi 500 tys, ale oprócz wydatków poniesionych
    przez rodziców są jeszcze wydatki z budżetu. Tak więc te 13 tysi to
    razem z budżetem. Wyraziłem się jasno? :-)
    --
    pozdro
    tadzik

  • 126. Data: 2014-01-07 19:40:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a co można odpowiedzieć merytorycznie na wpis, który kompletnie olewa
    > całą teorię i praktykę wymiaru sprawiedliwości?

    Który konkretnie aspekt wymiaru sprawiedliwości?
    Ze od razu z auta bez wyroku?
    Mysle, ze tobył skrót myslowy, w kocnu sady 24 godzinne juz mielismy.

    > I to ktoś kto walczy z fotoradarami proponuje odczapne metody.

    Ale skoro je krytykujesz, to wypadałoby troche bardziej konkretnie i
    merytorycznie się odnieść.

    Ja akurat za wsadzaniem na 28 za pierwsze 0,5 nie jestem, ale karnisci
    ktorych słuchałem wypowiadali sie ze to nie jest głupi pomysł.
    Pytanie, czy nas stać i czy mamy tyle miejsca w więzieniach.

  • 127. Data: 2014-01-07 19:58:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:40:04 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Który konkretnie aspekt wymiaru sprawiedliwości? Ze od razu z auta bez
    > wyroku?
    > Mysle, ze tobył skrót myslowy, w kocnu sady 24 godzinne juz mielismy.

    i kompletnie się nie sprawdziły w przypadku sprawców pod wpływem gdyz
    muszą najpierw wytrzeźwieć. Nietrzeźwego nie wolno sądzić.

> [...]
    > ktorych słuchałem wypowiadali sie ze to nie jest głupi pomysł. Pytanie,
    > czy nas stać i czy mamy tyle miejsca w więzieniach.

    nie mamy miejsca. Już w tej chwili więzienia sa przepełnione. Do tego
    cały czas mówi się o progach 02-05 a podaje przykłady tych co mieli 2+

    Widziałeś kiedyś patrol sprawdzający trzeźwość wieczorem czy w nocy? Bo
    ja widzę tylko rano łapiący tych co są wczorajsi a niekoniecznie nawaleni
    jak stodoła. Bo jak ktoś ma 2%% o 7 rano to już faktycznie ma problem.

  • 128. Data: 2014-01-07 19:58:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup

    >1.470.000zł / 25 lat = 166.800 rocznie

    Kalkulator sobie kup.

  • 129. Data: 2014-01-07 20:54:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i kompletnie się nie sprawdziły w przypadku sprawców pod wpływem gdyz
    > muszą najpierw wytrzeźwieć. Nietrzeźwego nie wolno sądzić.

    Dlatego pisałem, że "skrót myślowy" i że "były".

    > nie mamy miejsca. Już w tej chwili więzienia sa przepełnione. Do tego
    > cały czas mówi się o progach 02-05 a podaje przykłady tych co mieli 2+

    To było w sumie pytanie retoryczne.
    Wiadomo, że nas nie stać.

> [...]
    > Bo ja widzę tylko rano łapiący tych co są wczorajsi a niekoniecznie
    > nawaleni jak stodoła. Bo jak ktoś ma 2%% o 7 rano to już faktycznie ma

    Sam o tym pisałem kilkukrotnie jakich to nietrzeźwych najczęsciej się
    łapie...

  • 130. Data: 2014-01-07 22:02:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 22:00:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Zastanawiałem się nad tym samym:
    > - zbieg okoliczności kilku takich przypadków czy codzienność ale gorliwiej
    > przekazywana przez media?

    200 osób rocznie, to średnio 4 tyodniowo...
    Za pierwszy tydzień "normę" wyrobił Kamień Pomorski... Nowy tydzień, nowe
    ofiary.

    Myślę więc że niestety jest to codzienność.