  • 11. Data: 2014-10-15 13:57:11
    Temat: Re: Na wesoło - Gadający Tom ;)
    Od: Paweł <b...@s...pl>

    Hmm, takie czasy ;-)))

    Trzeba zainstalować wiele aplikacji (które też chyba zużywają zasoby /
    baterię, co nie?) aby monitorować energooszczędność telefonu.

    Nawet aplikacja >Clean Master< robiąc porządki podsuwa propozycje innych
    reklamowanych programów "wartych zainstalowania".

    I kółko się zamyka...

    Pzdr,

    Paweł

  • 12. Data: 2014-10-15 23:17:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł" m1lnf8$pt1$...@n...news.atman.pl

    > Trzeba zainstalować wiele aplikacji (które też chyba zużywają zasoby / baterię, co
    nie?) aby monitorować energooszczędność
    > telefonu.

    Ponoć można pod lupa oglądać przepływ elektronów pomiędzy aplikacjami. ;)
    [no -- ale to trzeba by smartfon rozkręcić...]

    Świat w wyniku oglądania -- zmienia się.
    Jest zmieniany poprzez to oglądanie.
    Każde badanie trwa -- zabiera czas.
    Każde jakoś wpływa na badany przedmiot czy proces. :)

    Nawet oglądanie przez lupę -- trwa i pochłania fotony. ;)

    Można po prostu porównać zużycie z aplikacją i bez niej.
    Z kartą -- i bez niej.

    [można też nie zawracać kota ogonkiem -- ale wywalić go]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-10-17 14:04:01
    Temat: Zużycie baterii, było: Re: Na wesoło - Gadający Tom ;)
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-15 10:51, GAD Zombie pisze:

    > Spróbowałem wczoraj i teraz aplikacja jest niby nieaktywna, ale widzę,
    > że bateria leci w dół w tym samym tempie :/. Jeszcze się poprzyglądam.
    > Czy to możliwe, żeby to coś robiło nadal, chociaż nawet Wakelock
    > Detector pokazuje, że aplikacja jest nieaktywna?

    Coś się zepsuło. A może naprawiło.
    Android jest dla mnie pełen zagadek.
    Nic nie zmieniałem, ale wczoraj naładowałem telefon i dziś (godzina 14)
    mam jeszcze 90% baterii, czyli jak na ostatnie kilka dni, to rekordowo
    dużo, bo ostatnio to w ciągu nocy (jakieś 7h) spadało mi ze 100% do 80%.
    Widzę w statystykach, że jądro systemu zabiera sobie tylko 19% baterii,
    a wczoraj jeszcze widziałem, że pokazywał aż 70%!
    Internet mam wyłączony, od kilku dni nie włączałem, więc nie mogła
    zrobić się żadna aktualizacja ani nic. Jak to, do cholery, wyśledzić, co
    tam się może dziać? Nie zmieniłem nic, ale działanie jest naprawdę inne.
    Aha, jeszcze jedno co zauważyłem (na pewno ma związek), że jak wczoraj
    jeszcze czyściłem pamięć, to zostawało mi i tak w użyciu ok. 600MB, a
    jak dziś rano to włączyłem, to zostało trochę ponad 300MB. Ewidentnie
    działało wcześniej coś, co teraz nie działa. Ale nie umiem określić co
    to może być. Jakieś sposoby?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 14. Data: 2014-10-18 23:07:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Oct 2014 14:04:01 +0200, GAD Zombie
    <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:
> [...]
    Ewidentnie
    > działało wcześniej coś, co teraz nie działa. Ale nie umiem określić

    Nic nie kombinuj, wszystko działa prawidłowo.

    --
    Marek