  • 11. Data: 2010-07-11 20:48:26
    Temat: Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 7/11/10 6:35 PM, kocyk pisze:

    Hej

    > Zwyczajnie zazdraszczam, zawsze chcialem szyc pieluchy 0,5-3kg. Taki

    Wszystko przed Tobą, hehe.
    Potem my będziemy się śmiać, ja już powoli zaczynam ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2010-07-12 05:00:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 11 Jul 2010 19:30:39 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dzieki!
    > W takim razie jak bym szukal to od 98 w góre.

    Albo SV, chociaz moze byc za malo wsciekly :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2010-07-12 08:37:13
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
    > Dnia (Sun, 11 Jul 2010 19:30:39 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Albo SV, chociaz moze byc za malo wsciekly :)

    SV tez super tylko nie stac mnie w tej chwili.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 14. Data: 2010-07-15 15:47:23
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S.

    Jechales? To sie karnij. Ja powiedzialem sobie, ze nigdy przenigdy nie kupie
    nic tak narwanego jak litrowy TL. Zastanow sie 10 razy - to wymagajaca
    maszyna.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-07-15 21:07:33
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Jechales? To sie karnij. Ja powiedzialem sobie, ze nigdy przenigdy nie
    > kupie nic tak narwanego jak litrowy TL. Zastanow sie 10 razy - to

    Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale
    bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby
    go rozgryźć? No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? Każdy
    zakręt albo odejście spod świateł przynajmniej powoduję natychmiastową
    reakcję w postaci banana na twarzy. Nie są to jakieś taczki w postaci
    fazera czy gieesa, ale nie o to w tym motocyklu chodzi, żeby po prostu
    pojechać i wrócić.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 16. Data: 2010-07-15 21:31:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Lip, 23:07, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > [...] No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? Każdy
    > zakręt albo odejście spod świateł przynajmniej powoduję natychmiastową
    > reakcję w postaci banana na twarzy.
    V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2
    spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2010-07-15 21:53:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Lip, 23:31, AZ <a...@g...com> wrote:

    > z pod świateł? [...]
    Ale fstyd, oczywiście miało być "spod".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-07-15 22:08:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2
    spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem.

    To o mnie - choc altor lekko koloryzuje, wszak to prawda subtelne 98 kucy V2
    hondy w spotkaniu z brutalnymi 160 PSami z KHI ma na prostych rzeczywiscie
    ma niewielkie szanse, ale zdziwienie budzi niechec spotkania goliata z
    dawidem na kretym torze.
    ...moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejsca
    codziennych napraw??
    Spoko...rozwiazaniem jest mala ciezarowka serwisowa...i cysterenka z oliwa.
    Ale nic nie wyprostuje winkli...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2010-07-15 22:21:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lip, 00:08, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > hondy w spotkaniu z brutalnymi 160 PSami z KHI ma na prostych rzeczywiscie
    > ma niewielkie szanse, ale zdziwienie budzi niechec spotkania goliata z
    Koloryzuje? Musiałem się oponowywać z manetką coby przykro Ci nie
    było... Ale dumny się poczułem czytając o brutalnych 160 PSach ;-)
    > ...moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejsca
    > codziennych napraw??
    > Spoko...rozwiazaniem jest mala ciezarowka serwisowa...i cysterenka z oliwa.
    Nie będę reagował na takie zaczepki.
    > Ale nic nie wyprostuje winkli...

    Przyjdzie jeszcze czas i wpaść do tego Lublina, ale nikt o zdrowych
    zmysłach nie będzie w pełnym słońcu przy 35 stopniach kręcił kółek po
    torze kartingowym...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-07-16 04:34:07
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale
    > bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby go
    > rozgryźć?

    To nie stanowi problemu. Problemem jest IMO rekacja na gaz - strasznie
    nerwowa i brutalna.

    > Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa,

    Jakby chodzilo o kilofazera to nie mowilbym o tym, ze ma sie przewiezc, bo
    to grzecznie reagujaca na polecenia maszyna. TL jest specyficzna;)

    --
    pzdr:
    Ivam