  • Data: 2012-02-06 11:30:31
    Temat: 'Na gwalt' potrzebuje zagramanicznego prefiksu.
    Od: "_THX." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę złożyć reklamację na ebay.com i opcja nie do innego przejścia przez
    menu reklamacyjne jest podanie mojego numeru telefonu, z kierunkowych z kilku
    duzych krajów, na który ebay zadzwoni (tak jakby swojego numeru nei mogli
    podać no pie....ca można dostać). Po japońsku ani portugalsku nie gadam, więc
    pozostaje mi podanie jakiegoś numeru z 0044... Gdzie w miarę od ręki i
    najtaniej dostanę taki numer, który później zadzwoni do mnie (przekieruje
    się) na stacjonarny w Polsce (nie chcę gadać przez komputer) i jeszcze jakość
    rozmowy z jakimś Hindusem z działu reklamacji będzie do przełknięcia?
    THX