  • 11. Data: 2012-07-18 18:38:24
    Temat: Re: Panie Orbito podaj się pan do dymisji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ju4hde$250$...@i...gazeta.pl...
    > Pora najwyższa upublicznić kilka rzeczy

    PLONK

  • 12. Data: 2012-07-18 20:06:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 20:19:59 +0000 (UTC), Jan Kowalski napisał(a):

    > Pora najwyższa upublicznić kilka rzeczy

    BUDA!!! Do budy!!!! WON!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-07-19 09:12:44
    Temat: Re: Wyjaśniennie
    Od: Pan Konrad <e...@e...com>

    W dniu 18-07-2012 16:29, Jacek Buda pisze:
    > A oto pismo które wysłąłem do pana XXXXXXXXX z holeksu i orbity
    >
    > Witam panie Mariuszu za błędy ortograficzne przepraszam
    >
    > proszę przekazać Kondratowi jak najszybciej
    >
    > 1-

    Pan Marek (Kondrat) jak mniemam powiedzial ze go ten temat nie
    interesuje, to raz.

    Dwa: fuzja o ktorej Pan pisze jest juz przygotowana i czeka na
    akceptacje w naszym dziale prawnym. W ciagu najblizszych dni przekazemy
    Panu dane do logowania/sql itp.

    po wszelkie informacje moze Pan dzwonic do naszych prawnikow:
    22 857 90 81 lub 22 654 10 38, sprawe prowadzi pan Ryłko Piotr oraz pani
    Jolanta Chojnacka-Wójtowicz.

    prosze juz nie pisac na pl.rec.telewizja w tej sprawie

    pozdrawiam
    Pan Konrad.

  • 14. Data: 2012-07-21 14:01:46
    Temat: Kolejne fakty
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    Kolejny fakt
    zaznaczam ze to nie ja
    i koleś skończył banem
    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=24&t=27592

    Witam wszystkich ,
    Z zażenowaniem obserwuję postępującą degradację i brak tolerancji która szerzy
    się na tym forum .
    Banowanie niewygodnych userów , kasowanie dopiero co zarejestrowanych
    użytkowników .
    Kilka dni temu pojawił się niepochlebny wpis o jednym z administratorów i jaki
    efekt - skasowany user i inny zabanowany a jeszcze inny dostaje ostrzeżenie
    Zaraz po tym dyskusja przenosi się na grupy dyskusyjne i inne fora
    http://www.grupy.banzaj.pl/Na,forum,sat,kurier_,wrze
    ,chcemy,zmian,12,280769,2012_07.html
    , jakieś prywatne wycieczki i.t.d.....
    Wyga ( Jacek ) i Ty szanowny administratorze macie jakieś prywatne porachunki
    to załatwcie je jak mężczyźni a nie jak dzieci ( jeden banuje drugi opisuje
    gdzie się da ).
    Wszyscy nie tylko z tego forum znają Jacka Wygę vel sp9tcu vel czarek
    czarkowski vel jacek tusiński i jeszcze diabli wiedzą kto - taki urok sieci.
    Wiemy ,że Jacek jest osoba na pobudliwą, konfliktową , ma jakieś urojenia -
    natomiast on nie jest jakiś tam szczeniakiem i praktycznie żyje w sieci ....,
    Czy naprawdę aż tak bardzo zranił Twoje ego że go zabanowałeś ? - pytanie
    raczej retoryczne -a może wystarczy normalna rozmowa i bedzię po sprawie

    Celowo nie pisze z nicka który mam od dłuższego czasu gdyż wiem jak się kończą
    jakiekolwiek uwagi :censored: i BAN

    tplinko
    Jestem tu nowy
    Jestem tu nowy

    Posty: 1
    Dołączył(a): wczoraj, o 18:18

  • 15. Data: 2012-07-22 11:12:29
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Panje Kąnradzie, strasznie dzienkuje za wczorajszom noc, nie mjalem takiego
    pragmazmu od czasu kiedy muj zmarły tate nie zakrada sie mi w nocy do łuszka
    :*

  • 16. Data: 2012-07-22 20:44:26
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To nie ja napisałem
    to napisał jakiś szaleniec
    a ja to jak na lato

  • 17. Data: 2012-07-22 20:52:20
    Temat: Dość tej zabawy
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > To nie ja napisałem
    > to napisał jakiś szaleniec
    > a ja to jak na lato

    A oto nagłówek
    Re: Wyjaśniennie
    Autor: Jacek Buda s...@g...SKASUJ-TO.pl
    Data: 22-07-2012, 11:12:29
    From: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Wyja=B6niennie?=
    Date: Sun, 22 Jul 2012 11:12:29 +0200

    a zwłąszcza to
    znany haker trol
    dobra miarka się przebrała
    jutro ide na policje
    dość tej zabawy

  • 18. Data: 2012-07-22 21:05:21
    Temat: Re: Kolejne fakty
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Jacek Buda <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Witam wszystkich ,
    > Z zażenowaniem obserwuję postępującą degradację i brak tolerancji która szerzy

    Forum z chodzi na psy jak forum medialink
    > się na tym forum .
    > Banowanie niewygodnych userów , kasowanie dopiero co zarejestrowanych
    > użytkowników .

    Admirowi już nie zależy na tym forum
    ma wszystkiego dość
    liczną opozycje
    a trzymie się tego stołka jakby nie wiem co

    > Kilka dni temu pojawił się niepochlebny wpis o jednym z administratorów i jaki
    > efekt - skasowany user i inny zabanowany a jeszcze inny dostaje ostrzeżenie
    Tak robił tylko stalin
    inaczej Orbita jest dyktatorem

    > Zaraz po tym dyskusja przenosi się na grupy dyskusyjne i inne fora
> [...]
    Jeszcze się reaktywuje co mam nadzieje forum sdtv
    i wszyscy bedą się przepisywać na te forum

    najlepszym adminem był adi mało banował był spokojny
    pora zmienić admina forum sk

    > Wyga ( Jacek ) i Ty szanowny administratorze macie jakieś prywatne porachunki
    > to załatwcie je jak mężczyźni a nie jak dzieci ( jeden banuje drugi opisuje
    > gdzie się da ).

    ba pisałem do niego
    ba dzwoniłem do niego
    ba zostałem postraszony policją
    takich rzeczy nawet nie robili chłopcy z z sdtv

  • 19. Data: 2012-08-04 00:57:19
    Temat: Stuboks kolejna wielka plajta Orbity
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    piątek, 3 sie 2012, 22:13
    Offline Szymon1999 &#187; :D
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 22:06
    Offline anttys &#187; ZŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOO !!!!!! BRAWO
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 21:55
    Offline Sam E250 &#187; Złotoooo mamy!
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 21:46
    Offline Szymon1999 &#187; stało się :D
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 21:30
    Offline Zippa &#187; elo
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 20:57
    Offline Jaś Fasola &#187;
    Sam E250 napisał(a):
    elo
    Witaj
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 20:48
    Offline Sam E250 &#187; elo
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 20:29
    Offline lukas_k &#187; na szczescie dziala po przetarciu :]
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 20:29
    Offline lukas_k &#187; kurde zalalem laptopa przed chwila...
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 17:02
    Offline anttys &#187; Witam
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 16:04
    Offline Szymon1999 &#187; A Piksele w ... Vectrze
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 14:59
    Offline flesz2 &#187; liga francuska w canal+
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 13:55
    Offline Zippa &#187; Ślub Wiśniewskego w TVR
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 13:36
    Offline Jaś Fasola &#187; Witam
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 10:58
    Offline Szymon1999 &#187; siema :)
    Cytuj piątek, 3 sie 2012, 10:56
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 21:41
    Offline Jaś Fasola &#187; Jest :-P
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 21:07
    Offline Zippa &#187; jest tam kto
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 21:07
    Offline Zippa &#187; hej
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 18:20
    Offline Szymon1999 &#187; siema
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 18:19
    Offline Jaś Fasola &#187; W
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 16:28
    Offline Zippa &#187; welcome
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 15:54
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj czwartek, 2 sie 2012, 09:32
    Offline Sam E250 &#187; Witam w stary zwykły ponury dzień
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 21:27
    Offline Szymon1999 &#187; :)
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 21:16
    Offline Sam E250 &#187; witam
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 18:03
    Offline Jaś Fasola &#187; Witajcie :-P
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 11:57
    Offline Zippa &#187; hej
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 11:12
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 10:31
    Offline Szymon1999 &#187; siema :D
    Cytuj środa, 1 sie 2012, 01:00
    Offline Zxcvbnm &#187; Noc się kłania. :)
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 21:37
    Offline Sam E250 &#187; Witam
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 21:09
    Offline Ama18 &#187; Adios, Otylia.
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:45
    Offline Viper &#187; Najlepsze życzenia dla Adminów w dniu Administratora.
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:44
    Offline Szymon1999 &#187; witam
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:43
    Offline Viper &#187;
    Szymon1999 napisał(a):
    nadal 1
    ale blamaż
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:42
    Offline Viper &#187;
    Szymon1999 napisał(a):
    tak
    Powitać
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:42
    Offline Szymon1999 &#187; nadal 1
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:41
    Offline Viper &#187; Nie wie ktoś ile mamy medali na IO
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:41
    Offline Szymon1999 &#187; tak
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:36
    Offline Jaś Fasola &#187; no
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:34
    Offline Viper &#187; jest ktoś tu
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:07
    Offline Zippa &#187; elo
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 20:07
    Offline Sam E250 &#187; Elo
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 18:58
    Offline Jaś Fasola &#187; W
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 16:03
    Offline Szymon1999 &#187; siema
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 14:46
    Offline Sam E250 &#187; Mervel, a odpowiedź sobie sam.
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 14:46
    Offline Sam E250 &#187; Witajcie panowie
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 13:49
    Offline Viper &#187; Cześć wam.
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 13:49
    Offline Viper &#187; Polska przegrywa 2 : 0 w setach
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 13:22
    Offline mervel &#187; założyłem temat w dziale Cyfry na temat połączenie z N-ką i
    czy przez to będzie możliwość wypowiedzenia umowy i temat został skasowany bez
    podania przyczyny...dlaczego ?
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 12:03
    Offline Szymon1999 &#187; siema
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 11:07
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj wtorek, 31 lip 2012, 10:31
    Offline Zippa &#187; hej
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 21:08
    Offline Szymon1999 &#187; siema
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 20:21
    Offline Zippa &#187; hej
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 19:02
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 18:56
    Offline Sam E250 &#187; witam
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 18:49
    Offline Jaś Fasola &#187; Cześć
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 16:13
    Offline Sam E250 &#187; jam jestem
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 14:10
    Offline Zippa &#187; jam jestem
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 13:54
    Offline Szymon1999 &#187; jest kto?
    Cytuj poniedziałek, 30 lip 2012, 10:05
    Offline Zippa &#187; Wreście naprawiłem neta
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 23:02
    Offline lukas_k &#187;
    andi12 napisał(a):
    Juz po pierwszym secie widać, że Polacy przegrają, jakieś fatum czy co w
    dzisiejszym dniu
    no rzeczywiście przegrali
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 22:15
    Offline Szymon1999 &#187; sędzia wkurza wszystkich
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 21:55
    Offline Viper &#187; dla mnie to beeeznadzieja.
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 21:54
    Offline Viper &#187; Jak podoba się wam komentarz
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 21:37
    Offline Sam E250 &#187; witam
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 21:28
    Offline andi12 &#187; Juz po pierwszym secie widać, że Polacy przegrają, jakieś
    fatum czy co w dzisiejszym dniu
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:54
    Offline bartolinos &#187; nie zgodzę się z krytyką sędziów. I tak było dużo
    szczęścia, że był awans do pojedynku o brąz. Trzeba się pogodzić, że jak
    będzie szczęście to medal będzie, jak nie to nie będzie bo nasi "olimpijczycy"
    są bez formy.
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:49
    Offline anttys &#187; beton jak u nas w pzpnie
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:27
    Offline raftvn &#187; Zobaczcie
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3
    /531311_466497936708604_383647767_n.jpg
    Rywal na plecach, ippon jak nic...
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:26
    Offline Sam E250 &#187; Manipulacja
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:25
    Offline raftvn &#187; Oszuści :/ :/ :/
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:13
    Offline anttys &#187; Polakowi w judo
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 18:13
    Offline anttys &#187; sedzia zabral medal
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 16:38
    Offline Sam E250 &#187; WITAM
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 15:44
    Offline anttys &#187; Radwańska dała czadu
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 14:50
    Offline Zippa &#187; Chce tu jacka
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 13:02
    Offline anttys &#187; siema
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 12:34
    Offline Szymon1999 &#187; siema
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 11:57
    Offline Jaś Fasola &#187; Deszczowa pogoda :/
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 11:56
    Offline Jaś Fasola &#187; SIEMA
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 11:53
    Offline Zippa &#187; hej
    Cytuj niedziela, 29 lip 2012, 11:22
    Offline raftvn &#187; Cześć :D
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 22:05
    Offline bartolinos &#187; aż 3 chyba chciałeś napisać ;) Po 3 biegach w jego
    wykonaniu było fatalnie, a na teraźniejsze kłopoty to super miejsce. Szkoda,
    że Pavlic 4 bo Chorwacja miałaby niespodziankę.
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:56
    Offline andi12 &#187; Gollob tylko trzeci w finale, szkoda
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:43
    Offline Szymon1999 &#187; :)
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:43
    Offline andi12 &#187; Gollob w finale ! Fantastyczny wyścig
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:40
    Offline Zippa &#187; mi się dostanie
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:40
    Offline Szymon1999 &#187; jestem
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:36
    Offline Zippa &#187; Jest tam ktoś
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:19
    Offline Zippa &#187; aha , a ja dostaje wrzodów
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:18
    Offline anttys &#187; obojetne
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:13
    Offline Zippa &#187; kto
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:11
    Offline anttys &#187; zippa nie mówie o tobie ale ktoś z zielonym lub czerwonym
    nicku się wypowie :]
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:09
    Offline Zippa &#187; :mrgreen:
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:02
    Offline Zippa &#187; co ja moderator
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 21:02
    Offline Zippa &#187; nie wiem
    Cytuj sobota, 28 lip 2012, 20:53
    Offline anttys &#187; mógłby ktoś z modów wypowiedzieć się dlaczego te posty
    wyleciały viewtopic.php?f=24&t=27696 ??

    Plajta
    Orbita poblokował przeciwników
    wprowadził reżim
    a stuboks upada

  • 20. Data: 2012-08-04 16:08:43
    Temat: Re: Stuboks kolejna wielka plajta Orbity
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek Buda* napisał(-a):

    [...]

    jesteś jebnięty jak kot szpadlem jeśli myślisz że ktoś to przeczyta.
    ale.... szukją na www.laki.dvhk.pl modów, redaktórów
    http://i48.tinypic.com/nyd85g.png Może tam sie spełnisz. tfu... na psa
    uropk. Żeby moje słowa w gówno się obróciły.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675