  • 101. Data: 2010-03-04 16:51:32
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:
> [...]

    No to problem, bo ja chadzam zwykle z pokrowcem po zenicie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 102. Data: 2010-03-04 16:57:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > No to problem, bo ja chadzam zwykle z pokrowcem po zenicie...

    Widac w metrze jechala Twoja druga polowka. Historia jak z Kopciuszka - ona
    ma aparat, on pasujacy pokrowiec, od slowa do slowa trojka dzieci i dom z
    ogrodem. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 103. Data: 2010-03-04 17:13:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:
    > Widac w metrze jechala Twoja druga polowka. Historia jak z Kopciuszka -
    > ona ma aparat, on pasujacy pokrowiec, od slowa do slowa trojka dzieci i
    > dom z ogrodem. ;)

    Połowę to ja już mam i chodzi z Canonem ostatnio, a w Zenicie siedzi
    Olympus.
    Zenitowy pokrowiec ma jedną wielką zaletę - całkowitą odporność na
    deszcz, a mnie się to często przydaje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 104. Data: 2010-03-04 19:24:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kamil napisal:
    > Nie przesadzajmy, taksowkarze nie wypadali masowo z interesu po projekcji
    > 'Zmiennikow'. ;)

    To bylo za komuny, gdy populacja nie byla tak oglupiala.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 105. Data: 2010-03-05 03:49:16
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 02 of Mar 2010 17:12, J-L-F wrote:

    > Kiedyś coś tam zobaczyłem przez przypadek i trochę mnie zamurowało.
    > Majka w małym pomieszczeniu 'robiła' zdjęcia z rurą, którą dobrze by
    > się robiło zdjęcia Księżyca.
    > Przesadzili, ale jak to mówią, 'prawda czasu, prawdą ekranu', ma być
    > fotografia, to jest!
    > Nie wróżę temu serialowi przyszłości, zobaczymy?

    A ja na odwrót. Musi być durne, aby odnieść sukces.
    Im durniejsze, tym większy sukces.

    Kiedyś, kiedy byłem w stanie oglądać telewizję zobaczyłem,
    kretyna, który uroczystym tonem (tak jakby wypowiadał "zero"
    w komunikacie o częstotliwości wzorcowej) powiedział "będziemy
    problem bardzo podnosić na forum". Rodzice wybuchnęli śmiechem
    a ja na to, że przestanie być śmieszne kiedy ten facet zrobi
    karierę, a moim zdaniem zrobi. I co? Nie minęło parę lat
    i został bodajże szefem PRLowskiego Komitetu Olimpijskiego.
    Wówczas powiedziałem rodzicom "a co, nie mówiłem?".
    Ale w najczarniejszych wizjach nie przewidziałem, że facet
    zostanie prezydentem wolnej Rzeczypospolitej i to przez dwie
    kadencje.

    --
    nb

  • 106. Data: 2010-03-05 08:00:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:

    > To bylo za komuny, gdy populacja nie byla tak oglupiala.

    Poza tym to była prawda :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /raczej jestem optymistą, może nie aż takim jakim był Żeromski.../

  • 107. Data: 2010-03-05 10:07:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > To bylo za komuny, gdy populacja nie byla tak oglupiala.

    Trafilem na grupe dyskusyjna, czy swiateczna kolacje z 50-letnimi wasatymi
    wujkami narzekajacymi jak "za komuny bylo lepiej"? Byla oglupiala do cna,
    skoro uwazala ze sterczenie trzy dni na mrozie za mebloscianka jest
    normalnoscia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 108. Data: 2010-03-05 14:00:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kamil pisze:

> [...]
    > wasatymi wujkami narzekajacymi jak "za komuny bylo lepiej"? Byla
    > oglupiala do cna, skoro uwazala ze sterczenie trzy dni na mrozie za

    Nie myl sterczenia z uważaniem tego za normalność.

    Oczywiście, ty być się pewnie wypiął na ówczesną rzeczywistość i urządził
    mieszkanie skrzynkami na owoce (też wcale nie tak łatwo dostepnymi), ale
    umówmy się że nie każdy był aż tak twardy

  • 109. Data: 2010-03-05 14:09:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kamil pisze:

    > Trafilem na grupe dyskusyjna, czy swiateczna kolacje z 50-letnimi
    > wasatymi wujkami narzekajacymi jak "za komuny bylo lepiej"? Byla
    > oglupiala do cna,

    Wręcz przeciwnie - nachalna oficjalna propaganda, z drugiej zaś
    strony "owoce zakazane" które, jak wiadomo, smakuja najlepiej.
    To była niezła pożywka intelektualna, zwłaszcza dla młodzieży.

    Porównując dyskusje jakie toczyliśmy w ogólniaku w latach 80-tych
    z tym co wygaduje obecnie młodzież z liceum (a mam kontakt), nie mogę
    otrząsnąć się ze zgrozy. Jak jednowymiarowe, płytkie i naiwne jest ich
    postrzeganie świata (poza b.nielicznymi wyjątkami), jak łatwo
    i bezkrytycznie łykają podawane im z różnych stron slogany...

  • 110. Data: 2010-03-05 14:14:48
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jakub Witkowski pisze:
> [...]
    > postrzeganie świata (poza b.nielicznymi wyjątkami), jak łatwo
    > i bezkrytycznie łykają podawane im z różnych stron slogany...

    gleboko wierzac w niezaleznosc i wolnosc (itd) swoich dopiero-co
    podsunietych pogladów