  • 31. Data: 2009-02-04 10:50:32
    Temat: Re: [powrót do TG] Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Arni pisze:

    > kazdy moze miec gorszy dzien :)

    Ale bo już nie rozumieć - gorszy dzień u nadawcy, czy odbiorcy rebusa? -
    to ja mam dalej modzić, czy nie? :-o ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 32. Data: 2009-02-04 10:56:42
    Temat: [NTG] takie se popierdolki
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    319a7210b82f11f4?

    > O widzisz! Dziękuję za przypomnienie! :-) Takie wątki, które zapadły w
    > preclo-historię budzą zawsze miłą nostalgię. Zobacz kto i jak tam pisał.
    > Niektórzy jeszcze tu są, inni zniknęli...

    Przeczytalem calosc i na dlugo przed koncem watku po raz kocyliad
    ochdziesiaty doszedlem do wniosku ze spogladanie w przeszlosc budzi bardzo
    ambiwalentne uczucia wobec rzeczywistosci, a komu to potrzebne? ;)

    > Niepotrzebnie. ;-)

    Nie do konca: Arni sie podpuscil ;)
    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 33. Data: 2009-02-04 11:11:19
    Temat: Re: [NTG] takie se popierdolki
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > [...] doszedlem do wniosku ze spogladanie w przeszlosc budzi
    > bardzo ambiwalentne uczucia wobec rzeczywistosci, a komu to potrzebne? ;)

    No co Ty - jak to "komu"???! Jeszcze trochę i wskutek paczenia w
    przeszłość i związanych z tym nostalgii, zorganizujemy rajd ku czci Jego
    Świątobliwości Precla, z pompą, lawetami, TV, przemówieniami
    okolicznościowymi i sponsorami. Kasa, splendor, wywiady. Fajnie będzie -
    zobaczysz... ;-)

    Taką mam koncepcję! ;-)
    --

    pozdr
    pj

  • 34. Data: 2009-02-04 11:18:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Świątobliwości Precla, z pompą, lawetami, TV, przemówieniami
    > okolicznościowymi i sponsorami. Kasa, splendor, wywiady. Fajnie będzie -

    Bendom japonskie plastikowe czopery, duzo frendzli, i chwile zadumy do oka
    kamery wymieszane z patosem?
    A to dziekuje, nasram.

  • 35. Data: 2009-02-04 12:12:34
    Temat: [OT] Postepow... bleblebleble
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    jarek_bolo wrote:
    > VWegrzyn wysmarował kawał dobrego tekstu, parę lat minęło, parę rzeczy
    > się wydarzyło, a Ty dalej nic nie rozumiesz.
    >
    > Chyba z tego Pokolenia 89' jesteś...

    Jeśli, o boski, potrafisz to sprawić - to ja chętnie.

    A resztę zostawmy właśnie tak - że nie rozumiem.
    Wzorem swojego wodza jeszcze wskaż mi miejsce wsród ZOMO.

    Teraz juz chyba nikt nie zakłóca Twojego czarno-białego świata.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A