    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: NTG jak zlikwidować.....
    Date: Tue, 3 Mar 2009 13:23:24 +0100

    Wiem ż eto NTG, ale może ktoś się z tym spotkał i wie:

    Kolega ma na dwa kompy neta z TPS-y radiowo-kablowego (jeden komp na radiu
    jeden na kablu).

    Odbiornikiem (z nadajnika zwanego po TPS-owsku LiveBoxem) tego jest taki aby
    pendrive który wkłada się do USB-ka.
    Instalacja tego ustrojstwa przebiego normalnie i wszysko gra.

    Jest jednak problem - otóż wkładając ten abypendrive do USB wyskokuje mi
    standardowe okienko w tray'u:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557426e70f4374da
    .html

    i za diabła- nawet po już instalce (i normalnym działniu neta) nie chce
    zniknąć. Jak się pozbyć tego shitu z tray'a - bo Adapter (tak to się chyba
    po TPS-owsku nazywa) jest/będzie używany na stałe i stale w tego USB-ka
    wciśniety ...

    Endriu