  • 71. Data: 2014-07-19 00:00:49
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.14 23:51, Jawi pisze:

    > Huju złamany cytujesz nawet stopkę.

    Jeśli już musisz wzorować się na Kogutku,
    to przynajmniej wzoruj się na na jego chuju.

    --
    collie

  • 72. Data: 2014-07-19 00:05:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 15:00:01 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > europejskich. Jak jesteś taki poprawny politycznie

    a skąd to wziąłeś?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-07-19 00:13:24
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 00:05:38 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a skąd to wziąłeś?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Strasznie żałowałeś Czeczeni ze tam ruscy się pakują. W Czeczeni na mocy porozumienia
    wielkiej trójki Rosjanie są u siebie.

  • 74. Data: 2014-07-19 00:20:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 15:13:24 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Strasznie żałowałeś Czeczeni ze tam ruscy się pakują. W Czeczeni na mocy
    > porozumienia wielkiej trójki Rosjanie są u siebie.

    a Krym na mocy prawa międzynarodowego w Turcji

  • 75. Data: 2014-07-19 00:40:31
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 00:20:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Pierwsze słyszę żeby Krym po II Wojnie Światowej należał do Turcji. Ale to że nie
    słyszałem nie znaczy że tak nie jest tylko że nie słyszałem. Za to słyszałem ze w
    czasie II Wojny Światowej ZSRR straciło mnóstwo żołnierzy w walkach o Krym. Jesteś
    pewny że trójka dała Krym Turcji?

  • 76. Data: 2014-07-19 01:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Rosjanie dostarczyli broń ale na pewno nie kazali strzelać do samolotu
    > pasażerskiego.

    Podziwiam umiejętnośc relatywizowania!
    Ja nie twoerdze, że kazali strzelać do pasażerskiego.
    Bo rozumiem, ze strzelanie do wszelkich innych to juz jest ok?

  • 77. Data: 2014-07-19 01:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Ten co mu się przypisuje zestrzelenie to też najemnik. To Rosjanin
    > który wcześniej ponoć był najemnikiem w Jugosławii. Czy jak by się
    > okazało że najemnikiem który nacisnął przycisk odpalający rakietę jest
    > Polak. To by znaczyło że Tusk jest winny śmierci ludzi z samolotu?

    Jak rozumiesz słowo: najemnik?

  • 78. Data: 2014-07-19 01:09:26
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 01:00:15 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Jak rozumiesz s�owo: najemnik?

    Generalnie zabijanie innych ludzi nie jest moralne. Tak ze i strzelanie do wojskowych
    samolotów też nie jest moralne jeśli giną w nich ludzie. Jest jedno odstępstwo od tej
    reguły, jest nim prowadzenie działań wojennych. Instynkt samozachowawczy to bardzo
    silny instynkt. Każe zabić każdego kto chce mnie zabić. Najemnik rozumie w
    najprostszej formie jaka istnieje. To osobnik walczący po którejś stronie konfliktu
    nie z pobudek ideologicznych a finansowych.

  • 79. Data: 2014-07-19 01:32:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 14:46:41 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Też podległe tylko komuś innemu. Jest pewna różnica w polityce
    > zagranicznej USA i Rosji. Rosja nie robi przewrotu w Meksyku i Panamie.

    Ale co do Kuby, to juz nie jest takie pewne ?

    J.

  • 80. Data: 2014-07-19 01:44:20
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 01:32:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 18 Jul 2014 14:46:41 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Ale co do Kuby, to juz nie jest takie pewne ?
    >

    > J.

    Chcieli ale nie wyszło. Rosjanie odpuścili. Jak by nie odpuścili to nie jest
    wykluczone że nas by nie było. Teraz Kuba powoli przechodzi na gospodarkę rynkową. Z
    informacji jakie posiadam są na etapie jak w Polsce za Wilczka. Z tym że my mieliśmy
    korzenie w postaci prywatnego rzemiosła i rolnictwa a oni tego nie mają.