  • 161. Data: 2020-04-01 18:30:53
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Wednesday, April 1, 2020, 11:45:57 AM, you wrote:

    > Widać nie rozumiesz co w przypadku testu jest w jedną i drugą stronę ;-)

    > Gdyby teki szybki test błędnie wykazywał chory zamiast zdrowy to byłby
    > przydatny. Można by było sprawdzić chorego testem DOKŁADNYM.

    > Ale tak nie jest. Błąd może też polegać na nie wykryciu chorego.
    > A to już go dyskwalifikuje. BO JEST NIEPRZYDATNY.
    > Zwłaszcza mając na uwadze że przeciwciała pojawiają się po kilku dniach
    > od zarażenia.

    Test immunologiczny jest bardzo przydatny w połączeniu z testem DNA.
    Dodatni test immunologiczny przy ujemnym teście DNA oznacza, że
    organizm miał kontakt z wirusem i sobie z nim poradził - pacjent jest
    zdrowy i ODPORNY.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 162. Data: 2020-04-01 18:31:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Wednesday, April 1, 2020, 1:29:17 PM, you wrote:

    > Nigdy nie jest tak, że zarazisz całą populację w krótkim czasie.
    > Powyżej 50% nabywa się zbiorową odporność, więc ilość zarażeń stopniowa
    > spada.

    Optymista. Powyżej 70%, niestety.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 163. Data: 2020-04-01 18:35:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, April 1, 2020, 6:12:39 PM, you wrote:

    [...]

    > Wez lepiej ten ten statek. 3500 osob, 700 zarazonych, 6 zmarlych.

    11 zmarłych. Co i tak świadczy o rewelacyjnej opiece i bardzo wczesnym
    wykryciu chorych.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 164. Data: 2020-04-01 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Na pasku gdzie?

    Pociesze cie ze na pewno nie w tvpis bo praktycznie nie zagladam.
    Wiec albo polsat albo tvn24

    > To raczej nie tak - hospitalizują nie tylko zakażonych, bo część
    > zakażonych z lżejszymi objawami leży w domu.

    Tez tak słyszałem.
    a potem widze na pasku:
    zarazonych circa 2k
    hospitalizowanych circa 2k
    I pierwsza mysl - WTF?

    > No bo to nie tylko PIS poszedł złą drogą.
    > Poszedł natomiast gorszą, bo zamiast robić testy na potęgę, to
    > fałszuje na potęgę statystyki.

    no ok, ale skoro inni poszli ta droga to nasza inna droga zmieniłaby
    troche ale czy duzo?
    Pytanie - dlaczego nie było nawet proby dogadania sie na szczeblu UE?

    > A Szwecja jest w UE?
    > Ciekawe jak przejdzie swój test na brak zamordyzmu i poprzestanie na
    > zaleceniach.

    Słuchałem audycji ze Szwedzi stwierdzili troche to co ty mowisz - jak sie
    dzume leczy cholerą to czasami lek moze byc gorszy od choroby.
    Ale niestety nie słuchalem audycji w całosci, Szwecji nie znam w ogole
    wiec chetnie posłucham co znajacy temat maja do powiedzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 165. Data: 2020-04-01 19:08:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    Wednesday, April 1, 2020, 6:12:39 PM, you wrote:
    [...]

    >11 zmarłych. Co i tak świadczy o rewelacyjnej opiece

    albo o stosunkowo niskiej smiertelnosci.

    >i bardzo wczesnym wykryciu chorych.

    Wykryli dosc wczesnie, ale ... czy ich potem odizolowali
    indywidualnie, czy statek w calosci ?

    Czyli czy ci co nie zachorowali sa silni z natury, czy po prostu mieli
    szczescie ..

  • 166. Data: 2020-04-01 19:35:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Pociesze cie ze na pewno nie w tvpis bo praktycznie nie zagladam.
    > Wiec albo polsat albo tvn24
    Wychodzi na to że tylko On ogląda tvpis skoro tak dobrze wie co tam jest.
    A tak w ogóle to troluje, widac jak bardzo się nudzi.

> [...]
    > Ale niestety nie słuchalem audycji w całosci, Szwecji nie znam w ogole
    > wiec chetnie posłucham co znajacy temat maja do powiedzenia.

    Popatrz na statystyki, mają 24/m zmarłe my ledwie 1/m nawet jakby to
    było 5* więcej to i tak mają w pizdu, więc żaden sukces tym bardziej że
    im łatwiej, prawie nie mają tranzytu, ludności mało a kraj wielki więc
    zagęszczenie znikome.
    A gospodarczo i tak będą niewiele lepiej od nas ze względu na zależności
    i powiązania międzykrajowe.

    --
    Janusz

  • 167. Data: 2020-04-01 19:36:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Optymista. Powyżej 70%, niestety.

    Nawet więcej, przewidują że do 80% populacji zachoruje.

    --
    Janusz

  • 168. Data: 2020-04-01 19:37:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ty nie dyskutujesz.Ty siejesz pisowską propagandę sukcesu.
    > Kiepski trolling po prostu.
    Sam jesteś troll. A teraz możesz spadac na drzewo.

    --
    Janusz

  • 169. Data: 2020-04-01 19:42:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie musi tyle zachorowac. Zrobią szczepionke. Istotne żeby doczekać do szczepionki i
    w międzyczasie nie zachorować.

  • 170. Data: 2020-04-01 19:44:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 18:06, mk4 pisze:
> [...]
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > No wiesz - oni na ~90 chorych maja 1 zgon amy mamy 1 na ~67 chorych. No
    > to kto ma poki co lepsze statystyki?

    No i co z tego jak umiera u nich wg dzisiejszych statystyk przeliczone
    na 1mln ludzi, 10/m a u nas 1/m, czyli dziesięć razy mniej.
    'Ciekawa' jest też liczba osób w stanie krytycznym, u nich ponad 3400,
    50 u nas.

    --
    Janusz