  • 151. Data: 2020-04-01 15:45:00
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 14:36, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Co artykuł to opinia.
    > O tym gosciu z Hoffenheim pisali ze moze we wrzesniu zaczna testowanie,
    > teraz o J&J czytałem ze praktycznie za chwile zaczna testowanie.

    No tak, ale ja mówiłem keidy skończą, z jakąś tam pewnością że działa.
    Zaczynanie to jedno, a raz że nie muszą trafić za pierwszym razem, dwa,
    że badania wszelkiej maści trwają długo.
    Po miesiącu nie będą wiedzieć czy się ktoś nie zaraził, bo tyle trwa
    wylęganie (może trwać).
    A co dopiero skuteczność na większą skalę.

    > Ale szczepionka to jedno, leczenie to drugie, przeciez juz teraz
    > pojawiaja sie pomysły i testy na leczenie a to arechinem, a to jakims
    > lekiem na HIV.

    Ale to już było miesiąc temu znane, widać że nie zawsze działa, dlatego
    oficjalnie nie ma leku na wirusa.

  • 152. Data: 2020-04-01 16:31:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-31 o 23:39, Cavallino pisze:

    > Nie - tak jest prawda po prostu.
    Z Tobą dyskusja jak z puklatym, więc możesz mnie wiesz co..
    EOT.

  • 153. Data: 2020-04-01 16:34:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 10:50, Cavallino pisze:

    > Dlaczego trzeba go przetestować.

    > Są państwa które widocznie o tym nie wiedzą i dają radę (Korea).
    >
    > Ale oczywiście totalitaryzm w głowach zwolenników pisiorstwa, wg którego
    Chyba sam jesteś ich zwolennikiem albo tak mocno Ci się POpierdoliło w
    głowie że już sam nie wiesz co piszesz, już raz Ci pisałem że żadnym
    zwolennikiem pisu nie jestem, ale PO strzela sobie tyle goli że na tych
    dziadów też nie będę głosował.

    --
    Janusz

  • 154. Data: 2020-04-01 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale populacji czy zakażonych, i to głównie w jednym regionie?
    > Bo jakby miało być tak źle jak piszesz, to oni powinni już mieć
    > kilka milionów zgonów.
    > Dłuuuugo przecież izolacji nie wprowadzali.

    Na ponad 100 tysiecy zdiagnozowanych zachorowań maja ponad 10 tysiecy
    zgonów.

    > No i bardzo lokalnie - nie rozlało się zbytnio na cały kraj.

    Bo zamkneli. Gdyby nie, to ludzie by uciekali na tereny gdzie zarazen nie
    ma skutecznie je tam przenoszac.

    > Nie hospitalizowanych, tylko zakażonych.
    > Nawet jak poważnie choruje tylko część z nich, to nawet wg staytsyk
    > powinno być kilkuset hospitalizowanych, a nie kilku.

    Na pasku widziałem liczbe około 2 tysiecy hospitalizowanych.
    Az sie dziwiłem ze wyglada na to ze prawie wszystkich chorych
    hospitalizuja.

    > Mój optymizm jest znacznie większy, podobnie jak pesymizm co do
    > skutków izolacji.

    > Z odliczeniem ofiar wypadków drogowych, bo to znowu zafałszuje
    > statystyki - zamknęli naórd w domu, ruch jest drastycznie mniejszy,
    > to pewnie ilość ofiar z tego tytułu też spadła.

    Tak tez bym podejrzewał.

    > Tego co zdechło większość.

    Ano własnie. Dzis czytałem np o wołowinie.
    I tutaj nawet jakbysmy nie robili shut downu to i tak nie ma gdzie tego
    miesa sprzedac bo obecnie włosi, hiszpanie czy francuzi go nie kupią.

    > Tak w temacie grupy - nasz przemysł motoryzacyjny robił głównie na
    > eksport. Już nie robi.

    Nawet jakby chciał robić to nie ma do kogo sprzedawac.

    > Usługi też leżą i kwiczą i tak będzie najdłużej.

    Hmm, ja mam wrazenie ze niektore juz niedługo zejda do podziemia (patrz
    fryzjerstwo)
    Budowlanka nadal działa w jakiejs czesci.

    Podsumowujac - taka decyzja o liberalnym podejsciu do wirusa musiałaby
    zapasc na poziomie UE conajmniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 155. Data: 2020-04-01 17:52:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 16:31, Janusz pisze:

    > Z Tobą dyskusja

    Ty nie dyskutujesz.Ty siejesz pisowską propagandę sukcesu.
    Kiepski trolling po prostu.

  • 156. Data: 2020-04-01 17:53:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 16:34, Janusz pisze:

    > Chyba sam jesteś ich zwolennikiem

    Oczywiście, bo to ja powtarzam jak mantrę, co usłyszałem w tvpis.
    Ale tym razem sytuacji nie zaciemnicie, szydło wyjdzie z worka szybciej
    niż Wam się wydaje.

  • 157. Data: 2020-04-01 18:01:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > Na ponad 100 tysiecy zdiagnozowanych zachorowań maja ponad 10 tysiecy
    > zgonów.

    Ale do całej populacji już ilość znikoma, a czas w którym nic nie
    robili, był taki jak pisałeś.
    Czyli zaraził się niewielki odsetek ludności, a jeszcze mniejszy nie
    przeżył.

    > Bo zamkneli.

    No ale przez miesiąc jednak nie zamknęli i efekt był/jest lokalny.
    Wiadomo - trzeba walczyć z chorobą, a tego nie zrobisz inaczej niż przez
    izolowanie zakażonych.

    >Gdyby nie, to ludzie by uciekali na tereny gdzie zarazen nie
    > ma skutecznie je tam przenoszac.

    Przecież uciekli na południe z północy Włoch, a Neapol się nie wyludnił.

    > Na pasku widziałem liczbe około 2 tysiecy hospitalizowanych.

    Na pasku gdzie?

    > Az sie dziwiłem ze wyglada na to ze prawie wszystkich chorych
    > hospitalizuja.

    To raczej nie tak - hospitalizują nie tylko zakażonych, bo część
    zakażonych z lżejszymi objawami leży w domu.

    > Ano własnie. Dzis czytałem np o wołowinie.
    > I tutaj nawet jakbysmy nie robili shut downu to i tak nie ma gdzie tego
    > miesa sprzedac bo obecnie włosi, hiszpanie czy francuzi go nie kupią.

    No bo to nie tylko PIS poszedł złą drogą.
    Poszedł natomiast gorszą, bo zamiast robić testy na potęgę, to fałszuje
    na potęgę statystyki.

    > Podsumowujac - taka decyzja o liberalnym podejsciu do wirusa musiałaby
    > zapasc na poziomie UE conajmniej.

    A Szwecja jest w UE?
    Ciekawe jak przejdzie swój test na brak zamordyzmu i poprzestanie na
    zaleceniach.

  • 158. Data: 2020-04-01 18:06:30
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-03-27 12:36, Janusz wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-niemcy-z-najwie
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > No Cavallino, tak się plułeś że u nas za mało testów, że za ostre
    > restrykcje, no to popatrz na sąsiadów, testy im mało pomogły, brak
    > profilaktyki i obostrzeń powoduje gwałtowny przyrost zmarłych.

    No wiesz - oni na ~90 chorych maja 1 zgon amy mamy 1 na ~67 chorych. No
    to kto ma poki co lepsze statystyki?

    --
    mk4

  • 159. Data: 2020-04-01 18:12:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale do całej populacji już ilość znikoma, a czas w którym nic nie
    >robili, był taki jak pisałeś.
    >Czyli zaraził się niewielki odsetek ludności, a jeszcze mniejszy nie
    >przeżył.

    Bo jednak izolacje wdrozyli. W calych Wloszech niewielki odsetek, a
    Bergamo zgonow 4x wiecej.
    No i czemu respiratorow brakuje.

    Wez lepiej ten ten statek. 3500 osob, 700 zarazonych, 6 zmarlych.

    Nie jest to cos, od czego kraj sie przewroci, ale ... a jak na Ciebie
    padnie ? :-)

    J.

  • 160. Data: 2020-04-01 18:23:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz rację Cavalino. W stosunku do populacji ilość nieboszczyków znikoma. Tak mała że
    aż się prosi spytać dlaczego nie dołożysz się. I tak nikt jednego faktycznego
    nieboszczyka więcej nie zauważy. Jak nie Ty to może ktoś Ci bliski.