  • 11. Data: 2009-05-13 21:29:13
    Temat: Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    In news:gufc66$ju8$1@news.interia.pl,
    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> typed:
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Coś mam złe przeczucie że skurczybyki sprzedali mi laptop w którym
    > karta dźwiękowa jest zwalona, tudzież sprzedają laptopy bez softu do
    > dźwięku.....
    tutaj jakby twoja karta była i to rzeczywiście nie realtek
    http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=115147
    --
    pzdr, j.r.

  • 12. Data: 2009-05-13 21:43:18
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > tutaj jakby twoja karta była i to rzeczywiście nie realtek
    > http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=115147

    chyba znalazłem...

    Z w/w stronki

    http://peb.pl/windows/295290-problem-z-zainstalowani
    em-sterownikow-audio-w.html

    nie ściągłem 50-cio megowegej windowskowskiej poprawki UAA_KB888111_XP.zip
    tylko 666 kb kb888111.exe
    Brak tej poprawki to będzie ten problem którego nie mogłem rozwiązać.....

    Dzięki kolego j.r., razem udało się (chyba) jakoś dojś po nitce do
    kłębka....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-05-13 22:19:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]

    > Brak tej poprawki to będzie ten problem którego nie mogłem rozwiązać.....
    >
    > Dzięki kolego j.r., razem udało się (chyba) jakoś dojś po nitce do

    Tu jest instrukcja od naszego kolegi JoteR z pl.comp.os.ms-windows.winnt

    http://boredsysadm.blogspot.com/2008/03/windows-xp-s
    p3-and-microsoft-hd-audio.htmlKluczem okazała się zmiana w
    rejestrach.--PozdrawiamEndriuhttp://drendriu.ovh.org
    /

  • 14. Data: 2009-05-13 22:20:54
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>