  • 1. Data: 2010-05-23 14:31:00
    Temat: NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    może ktoś przerabiał ostatnio temat i podpowie coś ciekawego?
    jakby był z himologacją na ciężarowy to już by było rewelacyjnie
    wymogi są nieugięte - automatyczna skrzynia biegów to podstawa, nowy no i
    cena. oczywiście te 60 to brutto
    na razie tylko SX4 ale troszkę przekroczy 60 kPLN
    do tego SWIFT
    Fiat 500 ale tyle kasy za takie autko??
    to już chyba lepsza Fiesta no ale ... fffffffff :))))))))))))
    mamy jeszcze Astrę w tych wymogach
    no i...
    no właśnie. podpowiadajcie
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-05-23 15:22:05
    Temat: Re: NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie. podpowiadajcie

    W tym budżecie spokojnie z Kia Ceed się zmieścisz, nawet pewnie kombi.
    Wszystkie mają homologacje ciężarowe. Automat kosztuje 4000 PLN.

  • 3. Data: 2010-05-23 15:46:22
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    glang pisze:
> [...]
    > do tego SWIFT
    > Fiat 500 ale tyle kasy za takie autko??
    > to już chyba lepsza Fiesta no ale ... fffffffff :))))))))))))

    Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto.
    Nie lepiej zainwestować te pieniądze w 5cio letnie BMW?
    Od razu prestiż wśród znajomych wzrośnie i wśród sąsiadów, nabiorą respektu.
    W komisach tyle stoi wycackanych aut, tylko brać i jeździć.
    Ja swoje M5 tak właśnie kupiłem i nie narzekam.
    Na drodze nikt mi nie podskoczy. Jak jadę za kimś i zobaczy moje BMW w
    tylnym lusterku, to od razu zjeżdża na bok i puszcza.
    BMW to prestiż, a to jest ważne w życiu.

    pozdrawiam
    Bartas_M5

    M5 Powered

  • 4. Data: 2010-05-23 16:09:39
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > no właśnie. podpowiadajcie

    Ceed
    Bravo
    i30
    Octavia

    Jeśli koniecznie mniejsze

    Fiesta
    Polo
    Punto Evo
    Ibiza

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2010-05-23 16:24:43
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Bartas_M5 pisze:

    > Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto.

    Normalnie - przychodzisz do salonu, wykładasz kasę i wyjeżdżasz
    samochodem...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-05-23 16:31:52
    Od: "EL" <e...@w...op.pl>

    Zalezy kto jakie ma priorytety w zyciu.Z terenowek to tylko Jeep a nie
    jakies SUVy sruwy. I wybacz ale jak widze BMW w lusterku to bron Boze nie
    zjezdzam na pobocze. Nie auto sie liczy tylko umiejetnosci za kolkiem.

  • 7. Data: 2010-05-23 16:56:50
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-23 15:46, Bartas_M5 wrote:
> [...]
    > tylnym lusterku, to od razu zjeżdża na bok i puszcza.
    > BMW to prestiż, a to jest ważne w życiu.

    Masz po części racje. Rację - bo ja też bym kupił auto używane, ale
    lepszej klasy, beznadziejne za to masz podejście odnośnie leczenia
    swoich kompleksów (jakie to kompleksy mogę się tylko domyślać)... no jak
    wypisz wymaluj ubrać cie w dres i założyć białą czapeczkę z daszkiem -
    dzięki takim kolesiom jak Ty właśnie marka BMW stała się domeną
    dresiarzy i cwaniaczków...

  • 8. Data: 2010-05-23 17:18:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    no to odpowiem wszystkim w jednym poście :)

    1.
    >W tym budżecie spokojnie z Kia Ceed się zmieścisz, nawet pewnie kombi.
    >Wszystkie mają homologacje ciężarowe. Automat kosztuje 4000 PLN.

    no właśnie tak o nim myslałem ale wyszukiwarka na allegro nie wypluwa
    ceedeów z automatyczną skrzynią. jeden był w kombi na samiutkim końcu już po
    moim poście. jutro zgłębię temat

    2.
    >Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto

    Widzisz jak się kupuje na firmę to może nie dziwne. A zmieniam tylko ze
    względu na koszty.
    W dodatku autem tym ma jeździć żona a ona robi 10 tys km rocznie :))

    3. No i Bravo o Ibiza.
    dzięki. bravo też fajne ale jak w przyadku ceeda nie pkazujasię w
    ogłoszeniach. muszę looknać w saloonie :))

    Teraz z sentymentem wracam do Altei 2.0 TDI z DSG ale ciężko znaleźć w miarę
    sensowną z fakturą.
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-05-23 18:16:16
    Od: macko <m...@g...pl>

    Bartas_M5 wrote:

> [...]
    > tylnym lusterku, to od razu zjeżdża na bok i puszcza.
    > BMW to prestiż, a to jest ważne w życiu.

    Typowy przypadek malego ptaszka. Jak Bozia nie dala to BMW albo Harleja
    kupie zeby poczuc sie lepiej.

  • 10. Data: 2010-05-23 18:43:51
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl>

> [...]
    >
    > no właśnie tak o nim myslałem ale wyszukiwarka na allegro nie wypluwa
    > ceedeów z automatyczną skrzynią. jeden był w kombi na samiutkim końcu już
    Nie szukaj na allegro, wejdz na stronę kia motors lub samar.pl. Niestety
    Ceed automat więcej pali, ma bodaj 4-biegową skrzynie a manual 6-bieg.

    Paweł